Alla inlägg den 7 maj 2010

Av matilda westlin - 7 maj 2010 11:53

Vad jobbigt allt känns idag.. Dagen började med att jag vaknade kl sex men lyckades somna om en timme ändå.. Vaknade och åt frukost.. Jag är ovanligt hungrig idag.. Jag borde boka en tvättid.. Har inga rena strömpor, vilket slutade med att jag fick köpa nya igår, illa! Jag har massa jag borde ta tag i men jag orkar inte.. Går bara och väntar på att jag ska börja jobba men det är liksom fem timmar kvar.. jobbigt!! Jag tror jag ska ta och göra mig iordning för att gå ner till stan, jag behöver nya skor.. Kanske ska titta in hos Alex på dinsko och köpa ett par :D Sen blir det jobb 17-20 och ikväll ska Linda komma hit :) Vi ska bara mysa och surra, blir en lugn och skön kväll! Jobbar även imorgon.. Mår sådär idag.. Snuvig och ont i kroppen liksom.. och nu orkar jag inte skriva nånting mer heller!!


Jag saknar Anton som fan!!

Ovido - Quiz & Flashcards