Direktlänk till inlägg 31 oktober 2007

ikea

Av matilda westlin - 31 oktober 2007 16:51

först måste jag säga att jag är jävligt less på att vissa ska snacka så mycket skit! som tex idag, försöka få i marcus att jag bara blåser han, att jag ringer folk jag inte ens pratar med längre och att det är en annan person jag vill ha :s omg! jag har aldrig hört nå värre! smått irriterande att höra en sån sak ;s men tur att min älskling vet hur mycket jag älskar han och att vi har det så bra som vi har. det kan verkligen inget skitsnack förstöra :) fel och bara sköta sitt eget liv och låt mitt vara! aja nu ska jag berätta om min dag, mycket trevligare :) imorse vaknade jag ungefär nio och var faktiskt pigg, kändes som om att jag hade lite feber men jag tog en ipren så var det problemet ur världen. gick upp och duschade, sminkade mig, och tog en promenad med elviz :) sen vid halv tolv gick jag och mötte linda, så gick vi ner till stan och for ut till birsta. har tillbringat hela dagen där, väldigt mysigt :) vi åt lunch på charm, en jätte god sallad! sen köpte jag massa ansiktsprodukter på body shop, hårspray, ansiktsmasker och en julklapp :) sen tog vi bussen till stan vid fyra ungefär, det var så jävla kallt ute så ingen av oss klarade av att gå hem så vi gick på stan tills södermalmsbussen skulle gå. träffade mamma som vi åkte hem med :) och nu är jag hemma, är helt slut efter dan, vi har gått överallt och säkert flera mil sammalagt, haha! aja det var en mysig dag! och mysigare blir det för ikväll ska jag sova hos min älskling, men innan det blir det mat & träning :) Puss



 
 
Linda

Linda

1 november 2007 10:22

gumman vet du vad felet är, dom har inget liv det därför dom vill sabba ditt för att dom är avensjuk på dig ! :D

http://www.lindak.bloggagratis.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av matilda westlin - 21 augusti 2010 07:50

Hej på er!! Igår på jobbet så hade Nina färgat håret mörkt, sådär jätte fin chokladbrun färg.. Och jag blev såklert svinsugen på att fixa om mitt hår jag med.. Sprang bort till h&m på lunchen och köpte två hårfärger.. For hem till pappa efter jobbet ...

Av matilda westlin - 19 augusti 2010 14:02

Pappa kom hit vid ett, då skulle han lära mig ännu en maträtt.. Haha, han förklarade allt i minsta detalj och vi lagade ihop en god lunch! Sen satt vi lite med teorin, han försöker få mig att ta tag i körkortet.. Jag hatar det där jävla kortet, orkar...

Av matilda westlin - 19 augusti 2010 10:58

Idag känner jag mig hängig och deppig.. Eller inte deppig, mer trött! Även fast att jag fått sova tills nu.. Jag har en massa måsten på stan idag, orkar inte gå ner.. Pappa ska komma hit och försöka få mig intresserad av körkortet.. Sen ska jag iv...

Av matilda westlin - 18 augusti 2010 22:12

Hej. Jag gör ett nytt försök med bloggandet.. Idag har jag varit hemma hos mamma. Jag sov där inatt, tog en prommis upp till södermalm vid halvåtta, då mötte jag Maja vid Ica Bergsgatan.. Vi köpte chips, glass och Cola.. Cola, som Maja är sjukt be...

Av matilda westlin - 6 juli 2010 21:18

Ska jag börja blogga igen?? Alla tjatar.. Jag vet inte.. Gör ett inlägg nu iaf.. Jag sitter och väntar på att Anton ska komma och hämta mig.. Vi ska åka ut till hans stuga och sova där i natt :) Sen imorgon så hoppas jag på strålande väder för då är ...

Ovido - Quiz & Flashcards