Alla inlägg den 2 november 2007

Av matilda westlin - 2 november 2007 16:46

lite kort om gårdagen, var ute och körde bil med pappa. jag är riktigt haj på det där nu ;) det ända jag behöver träna på är att parkera men det fixar jag snart :) sen for jag hem och tog ett bad, jag frös så himla mycket. efter det tog jag en prommis från södermalm till pappa i haga, blev bjuden på middag där tsm med marcus, hampus & evelina, jätte mysigt! sen for vi och köpte en melon och glass på konsum som vi käkade på till en film senare på kvällen, mycket mysigt :)

idag gick jag upp vid tio och tog ett bad hos marcus, milla var såklart med. haha hon älskar att bada! sen gjorde jag frukost åt min älskling och sen tog jag en prommis ner till stan och mötte mami. vi gick på almidor och åt lunch, efter det blev kl ett och då hade vi tid på zans spa :) så när vi kom dit fick vi morgonrockar, badtofflor och fick gå in i ett jätte mysigt rum där det var fullt med ljus, två bubbelpooler, en bastu, dusch och fotöljer. det var dukat med massa frukt, choklad, teer och massa gott så det var jätte mysigt. sen gjorde dom en ansiktsbehandling på oss :) gud så härligt! dit vill jag igen. jag ska även önska mig ett presentkort där, dom hade jätte härliga produkter sen funderar jag på att göra en nagelförlägning där :) linda har ju det, aow det är så snyggt! aja nu är jag hemma iaf, ska beställa chinamat med mamma sen blir kvällen lugn och imorgon partaj med tjejerna, jag längtar:) vi ska vara hemma hos sötlisa och äta middag, sen får vi se vart det bär av :) marcus är med figge ikväll men han ska komma och sova hos mig senare, åh han är så mysigt min älskling! aja nu ska mamma fixa med mitt hår, puss

Ovido - Quiz & Flashcards