Alla inlägg den 6 november 2007

Av matilda westlin - 6 november 2007 18:19

idag är det tisdag och jag är fortfarande sjuk, har världens feber:o så sjukt jobbigt för man orkar inte göra nånting. så imorse ringde mamma och sjukanmälde mig istället för att jag skulle göra det, fick höra idag att vissa tror att man är hemma bara för att jag inte orkar gå eller ja jag vet inte vad dom tror och så var det ju så att om man ringde och sjukanmälde sig själv så var man ju tydligen inte sjuk, så mamma blev lite smått irriterad när jag berättade det och då fick hon ringa istället. haha jaa, vad ska man säga.. det är kul att ni alla är så intresserad och bryr sig så mycket om vad man gör och inte gör och att ni orkar snacka så mycket om en :) haha! aja imorgon ska jag gå, oavsett hur jag mår så jag inte missar alltförmycket, för det är sista veckan jag går iskolan nu, för nästa vecka börjar praktiken och så far jag utomlands efter det, så då missar jag skolan :)

men jaa, så idag har jag inte gjort nånting igentligen. bara varit trött :o marcus kom hit en sväng och pysslade om mig, han ville att vi skulle fara och bada, haha sweet! men det kunde jag tyvärr inte göra. o ikväll är det desperatehousevifes som jag såklart ska se :) men nu ska jag proppa i mig en massa nyttigheter så jag blir frisk nångång :) puss


haha hittade en jättegammal bild på mig jenny och elina, glad jag var ;p

Ovido - Quiz & Flashcards