Alla inlägg den 12 november 2007

Av matilda westlin - 12 november 2007 20:39

jaa, har inte så mycket att säga om helgen, den har mest bestått av folks skitsnack och bråk men wtf jag klarar mig och den person som jag vill ska tro mig gör det och känner mig såpass väl så att han vet att det är bullshit! och det är det viktigaste för mig så jag bryr mig inte speciellt mycket om det längre :) men söndagen var mysig, dagen började med att marcus och jag sov jätte länge, vaknade och tog ett varmt bad. sen gick vi till willys för att handla, o när vi skulle gå hem så skulle vi såklart gå upp vid ok där det var svin halt, så vi kämpade oss upp för backen men gled bara ner.. haha fan vad vi garvade! aja lyckades tillsist komma upp så då gick vi hem och myste sen på kvällen blev det middag hos pappa :)


och idag var första dagen på min praktik, trivs jätte bra där så det kommer bli kul att vara där i sex veckor :) men det värsta är att det blir så långa dagar och att man blir så trött :o ´så idag när jag kom hem så la jag mig påängång isängen, hade så ont i fötterna efter att ha stått hela dan men aja jag vänjer mig nog! gick och åt lunch med malin också, synd att linda är uppe i haga så hon inte kan vara med och äta. men det kommer nog bli en hel del lunchande med mamma som alltid äter nere på stan :) så det ser jag framimot! och jag slutade fem idag så jag hann bara hem efter att jag slutat så åt jag och sen blev det träning med tjejerna :) har inte tränat så mycket nu på sistonde så idag var det väldigt jobbigt! så nu ska jag bara ta det lungt och fika med marcus som nyss kom hit, puss

Ovido - Quiz & Flashcards