Alla inlägg den 14 november 2007

Av matilda westlin - 14 november 2007 22:13

igår var min andra dag på praktiken, jag trivs jätte bra där :) & det är perfekt för mamma slutar fem då jag får gå hem så då åker jag med henne hem istället för att jag ska gå, kanon :) sen så var jag och tränade igår också, jätte skönt! men efter halva passet såg jag att marcus och figge kom dit, haha smått pinsamt när jag stog där och gympade haha! men dom var så gulliga för dom kom dit för att skjutsa hem mig så jag skulle slippa gå, gulli!:) aja vi gick ut efter att jag var klar och så vi satt och i bilen o skulle köra iväg, haha men då hade figge fått bensinstopp ;p så jävla typiskt, så marcus skulle försöka knuffa oss bort till macken men det var en jävla bit så vi fick istället ta min vattenflaska och gå och köpa bensin så vi kunde komma därifrån haha så jävla fult! men det gick bra iallafall, sen for vi och tankade klart bilen och så for vi vidare, figge skulle såklart leka eftersom det var så halt ute så vi spelade jättehög musik och sladda runt där bland gatorna i stan haha typsikt killar :) aja tillsist fick jag komma hem ;p såg desperate och somnade med marcus :)


idag var jag svintrött men lyckades tillsist kliva upp, lockade håret, sminkade mig och så fick jag skjuts ner till stan :) o trots att jag var jätte trött så har min dag har gått jätte fort, jag har virrat runt där i in:gallerian som en tok, haha det är riktigt stort där, där alla affärer har sina lager men jag lyckades tillsist hitta så nu har jag någorlunda pejling på vart allting ligger ;) åt lunch på 1891 tillsammans med malin och mamma, jätte mysigt :) sen följde jag med malin till nilsson som skulle köpa ett par skor där, hon fick köpa ett presentkort av mamma, så hon tjänade nån hundring på det, vilket var ju jätte bra :) sen kom sötlinda och hälsade på mig, hon var så fin ihåret och verkar ha det jätte bra där uppe i haga:) sen så kom min älskling också dit som skulle hämta sina nycklar :) aja det har inte hänt så mycket mera idag på jobbet, åkte hem vid fem och käkade! sen följde jag med ut till birsta där helen hade vipkväll för sin nya underklädesbutik, köpte tre par trosor :)


ikväll har jag varit hos marcus, jag for dit efter att vi varit ute i birsta, så älskling&jag vi kikade på bonde söker fru och topmodel :) tog ut mitt löshår också! sen blev det mys! åh, idag har jag och min älskling varit tillsammans i nio månder, gos<3 synd att han ska fara iväg med figge och jacke imorgon, jag kommer sakna han! näe nu ska jag ta en dusch och fika, pusss

Ovido - Quiz & Flashcards