Alla inlägg den 21 november 2007

Av matilda westlin - 21 november 2007 17:06

hann aldrig skriva blogg igår kväll, men jag gick och jobbade som vanligt och blev sådär yr som jag blev imåndags då igen, så började må illa och var tvungen att lägga mig ner på golvet, usch jag fattar inte varför det blir sådär, läskigt! sen kom mamma och hämtade mig vid tolv så gick vi och käkade lunch på 1891, åh jag älskar deras bakade potatisar :) dit ska jag nog på fredag igen och äta! men efter att jag slutat vid fem så for jag och mamma och hämtade marcus, åh vad kul det var att träffa honom! jag har inte sett han på en vecka. men vi for ut till birsta iallafall, jag provlåg nog alla sängar dom hade där, haha men fan vad svårt det var! blev inte att vi köpte nån säng men vi ska dit nån fler dag och köpa en, jag vill ha en större än vad jag har nu :) käkade på donken medans vi ändå var där ute, haha mycket skit mat nu! har ätit där tre dar irad nu och inte tränat heller, blä dåligt! men jaja, sen på kvällen var jag och marcus hos mig och myste, skulle se på desperate men då ringde jag linda precis när det börja så jag missade hela :p vi ses nästan aldrig nu så det blir att man har en jävla massa att prata om :) gick och la mig sen!


idag har varit en rolig dag att jobba, dan har även gått jävligt fort :) många sötisar som har hälsat på mig, bla lovisa&emelie kom förbi en sväng sen kom pappa, malin och marcus :) och jenny brukar alltid komma in och säga hej eftersom hennes skola äter på cafet bredvid bodyshop :) lunchen fick bli på subway tillsammans med malin, pappa och mats :) trevligt,trevligt! sen gick malin och jag o kikade på stan, köpte två hårfärger så ikväll ska jag färga håret mörkare :) haha jag har lyckats hålla mig på benen idag iallafall, inte svimmat ;p och jag har spelat en sån bra låt idag i affärn, min favorit :) synd bara att jag inte vet vem som sjunger eller vad den heter, haha bra!

ikväll ska jag träna med mina tjejer, sen ska jag sova hos mormor inatt! det är perfekt eftersom hon bor mitt istan, så då blir det nära till jobbet imorgon :) men nu ska jag äta middag, sen träning! puss

Ovido - Quiz & Flashcards