Alla inlägg den 5 november 2007

Av matilda westlin - 5 november 2007 09:53

sjuk, sjuk, sjuk :/ idag hade jag tänkt gå till skolan men jag mår inge bra så det går ej. så idag blir jag hemma och träna ikväll kan jag inte heller göra :/ trååk! samma igår, då låg jag hemma hos marcus hela dan och var helt slut, frös och mådde illa hela dan, berodde ioförsig på att man var bakis också ;p men febern var värre! så dan blev en riktigt segdag, men kl nio såg vi en jätte mysig film sen skjutsade mamma hem mig :)

och i lördags blev det partaj :) först skjutsade figge & marcus mig till lisa, då hade hon gjort iorndning tacos, ih sötnosen! sen kom alla tjejer och så åt vi :D hade jätte trevligt. sen började alla locka varandras hår ;p dricka & köra några lekar :) kvällen gick så jävla fort så vi drog aldrig nånstans, istället kom det lite folk till lisa :) bla min älskling, figge, anton, martin och lisas andreas :) synd att moa och mathilda drog så tidigt :/

sen mot slutet av kvällen mådde jag inte speciellt bra, och dom flesta skulle dra så vi skulle försöka få tag i en taxi men nej då det var bara upptaget hela tiden :o så jag ringde pappa, haha och gullig som han är så skjutsade han hem mig, marcus och malin :) men det var en mysig kväll, tack för det tjejer!

nä nu ska jag lägga mig och vila, mamma kommer hem med lunch till mig vid tolv så ska ta och sova en stund tills dess, pusss

Ovido - Quiz & Flashcards