Alla inlägg den 15 november 2007

Av matilda westlin - 15 november 2007 22:51

hellu, idag är det torsdag och imorgon fredag :) viho, vad skönt det ska bli! jag behöver helg nu :) skulle förmodligen hitta på nånting med tjejerna på lördag så det blir nice! annars vet jag inte, min älskling kommer hem imorgon så han ville gå på bio med mig, får se hur det blir :) men dagen idag har varit väldigt kul! jag har dock stått på lagret och packat upp en massa, men vi var två st där så det gick rätt fort, sen har jag slagit in julklappar och sålt en massa krämer & smink :) vid tolv så var malin och jag å åt lunch på åkersvik, sen gick vi in till stan igen till min favvokiosk där jag köpte min glass som jag har börjat köpa nu vaje dag på praktiken, haha smalt! sen gick vi och köpte en hårspray åt malin på trudes och godis på jamjam, men efter det var tyvärr lunchen slut så både jag och malin gick tillbaka! menmen dagarna går fort iallafall :) o nu ikväll har jag varit o tränat med tjejerna, var så kallt ute när vi tränat klart så jag var jätte fusen när jag kom hem så nu har jag precis tagit ett varmt bad:) men nu ska jag fixa lite fika och gå & lägga mig, godnatt!

Ovido - Quiz & Flashcards