Alla inlägg den 22 november 2007

Av matilda westlin - 22 november 2007 17:27

igår var jag och tränade med brudarna, sen gick vi allehopa hem, pratade med jenny hela vägen hem om allt vi gjorde på höglundatiden, haha vilka roliga minnen vi har därifrån :) jag packade mina saker när jag kom hem sen skjutsade mamma ner mig till mormor, hon hade gjort iordning en jättegod sallad med jätte mycket fetaost som jag älskar så det var perfekt för jag var jätte hungrig efter att jag tränat. vi gick bort till ego innan och solade, både jag och mormor kände oss lite småbleka, sen fort hem och åt salladen och efter det en massa mumsmums och glass :) småkikade lite på fotbollen också, sen blev det hårfärgning på mig och film. och imorse väckte mormor mig vid nio ungefär, då fick jag frukost på säng, haha hon är så söt! då hade hon varit nere på citycafe och köpt en färskpressad apelsinjuice åt mig och gjort jätte goda mackor :) så jag fikade och gjorde mig klar sen gick jag till body shop :) ganska jobbig dag, vi satt uppe till ganska sent igår och kikade på tv så dan blev jobbig.. min marcusälskling kom ner till mig vid tolv och ville bjuda mig på lunch så han, jag och malin gick på coffeehouse och käkade :) sen tillbaka till jobbet.. pappa kom in på jobbet och skulle köpa en present till farmor, så han gjorde det sen berättade han att han skrivit på kontraktet idag om lägenheten, så nu är den såld  :( och vi ska flytta därifrån, usch jag vill inte! menmen så är det!

nu är jag äntligen hemma hos mormor, ska äta här sen ska jag hem tror jag eller om jag stannar en natt till, det är så mysigt att vara här :) och tar bara nån minut att gå till jobbet eftersom mormor bor i samma hus som city cafe :) och ikväll är det träning, just nu känner jag mig inte alls peppad att träna, har inte gjort det på hela veckan så vi får se om jag går dit eller inte. näe nu måste jag äta innan jag hungrar ihjäl! puss

Ovido - Quiz & Flashcards