Alla inlägg den 9 november 2007

Av matilda westlin - 9 november 2007 14:36

äntligen helg! imorse när jag vaknade och kikade ut ville jag bara spy, jävla äckelväder. men jag gjorde mig klar och gick till skolan ändå, o även fast jag hade paraply och min dunjacka så var jag dyngsur när jag kom fram till skolan :o men det var iaf  sista dan i skolan för våran klass nu, otroligt skönt! fick reda på betygen inäthandel innan vi gick hem, har inte gått så jätte bra för mig på dom proven men bengt tycker att jag har jobbat på bra och att min hemsida blev kanon så jag fick ett mvg för hela kursen (; och så hade vi gympa idag, haha hade en dans som var sjukt kul! sen bollsporte:o men vi fick sluta mycket tidigare idag så jag och linda gick till OK för att skicka tillbaka löshåret som vi beställde :o haha linda är så klantig, för igår skulle jag sätta i mitt hår men då såg jag att det var ett annat hår än vad det skulle vara, så då har klantlinda beställt fel hår åt oss;p vi gjorde bådas beställningar på samma så att det skulle bli billigare men nej, nu fick vi skicka tillbaka det, så lär ju ta nån vecka tills mitt nya hår kommer. men men, vet inte vad som händer i helgen, har pratat en massa med tjejerna om hur vi ska göra ikväll, om vi ska ut eller inte. men jaa, vi får se hur det blir. nu ska jag ringa marcus :) puss

Ovido - Quiz & Flashcards