Alla inlägg den 27 november 2007

Av matilda westlin - 27 november 2007 08:35

27/12 - 10/1 åker jag och maja till Gran Canaria, fan vad jag längtar nu! jag vill bort härifrån, bort från snön och all skit!


idag är jag uppe tidigt, haha jag brukar alltid gå upp nio och då blir det stress som satan, men nu tänkte jag fika och göra mig klar så jag är itid till jobbet för en gångs skull. är förjävla snorig idag, men det får gå ändå! men nu måste jag gå så jag inte blir sen! puss


kl 18:20

åh min dag blev riktigt bra även fast jag var less och så. först i morse så skrev jag ett sms till linda där jag skrev vad jag mest av allt skulle vilja hända just nu och hur jag kände! aja, återkommer till det sen!

men dan började med att pappa & mats kom in till mig med bullar som vi skulle få fika, haha sött! sen på lunchen gick jag, mamma och malin gick och käkade lunch på 1891, hur mysigt som helst! sen gick jag till hennes och köpte en tröja :) sen tillbaka till jobbet. var mest uppe på lagret och greja där, efter ett tag blev jag trött och gick ner til affären., då stog han där, ååh! jag blev så glad, plus att jag fick en påse med presenter, haha det är nog bara linda som fattar allting eftersom hon fick smset utav mig, men så får det vara :) så nu är jag glad, glad glad haha! ikväll ska jag se på desperate och vara med marcus! var jätte längesen nu så det ska bli mysigt, men nu måste jag vika ihop alla kläder som ligger på mitt golv, ser förjävligt ut :o pusss

Ovido - Quiz & Flashcards