Alla inlägg den 2 februari 2008

Av matilda westlin - 2 februari 2008 12:15

nu var det några dagar sen jag skrev igen..tar och skriver lite kort om vad jag har gjort. först i torsdags så svek linda mig så jag fick gå till skolan själlv ;p haha jag kommer alltid försent då men jag missade bara en lektion som tur var, det var svenskan.. sen när jag kom till skolan hade vi lektion med mats i typ tjugo minuter, sen lunch och efter lunchen så hade vi inte ens nästa lektion, fick bara en uppgift som tog fem minuter att göra så det var en grymt onödig dag! gick med malin in till stan, ringde linda och kollade vad hon gjorde då var hon och lisa på charm så vi gick dit och tog en fika tsm med dom :) satt där i några timmar, sen skulle alla hem så jag gick till cleo och var där en stund, träffade lotta som jobbade, då berättade hon att nån hade typ kopierat hennes bankomatkorts nummer och handlat på elgiganten för över tiotusen kronor :s fan vad hemskt! men hon hade tur och skulle få tillbaka pengarna från polisen eller vad det var. usch jag skulle dö om det hände mig "/ men vi satt och pratade ett tag sen så kom marcus dit då gick vi och käkade på donken sen blev det stan ända tills dom stängde, jag fick ett rouge från bodyshop och ett par svarta jeans utav marcus :) sen köpte jag ett vanligt vitt linne också. marcus hittade ett par skitaasnygga jeans från mood! efter det for vi hem till marcus, hade det riktigt mysigt på kvällen :) och igår var det fredag då skulle jag och linda gå till engelskan som började halv nio på hedbergska, både blev sena så när vi träffades på "vårat ställe" vid tjugo i nio kändes det onödigt att gå dit och plus att ingen utav oss hade böcker eller gjort läxan så vi gick till åkersvik och satt oss där och pratade i en och en halv timme tills gympan började ;p faktiskt riktigt trevligt! på gympan så hoppade vi hopprep som uppvärmning och vi var sex pers som var med på gympan, haha :p sen blev det gymmet eftersom vi inte kunde göra nånting annat för att vi var så få som var med. efter det hade vi lunch och så var resten av lektionerna inställda så då gick jag, malin, tilda och linda in till stan :) gick till charm och fikade.. mysigtmysigt! blev sittandes där till halv fyra ungefär då jag gick och mötte maja, vi tog en runda på stan sen skulle hon hem och jag till marcus, var där ett tag sen tog jag bussen hem, uäe vad kallt det var att gå från bussen upp till mig :o åh jag vill ha sommar nu! men kvällen blev lugn och jag somnade runt tolv.

idag är det lördag och jag gick upp vid halv nio ungefär, duschade, sminkade mig och var helt klar då mormor ringde och sa att jag inte behövde jobba, haha less jag blev. då tog jag bort sminket och la mig och sov en stund till så nu har jag nyss vaknat, jag har världens träningsverk sen all gymning igår på gympan :o men det går över hoppas jag .. idag klockan två ska jag få följa med linda på dop, hennes syster therese ska döpa hsin son melwin, åh gulligt! så jag ska med och hälpa linda att servera och sånt :) det blir mys! får se vad som händer ikväll, ingen aning än! men nu ska jag gå och göra mig klar. puss

Ovido - Quiz & Flashcards