Alla inlägg den 18 februari 2008

Av matilda westlin - 18 februari 2008 12:07

hellu! sitter i skolan nu, skulle igentligen ta en prommis in till stan men vi hinner ej så vi sitter här och nördar istället. har mats nu snart sen antar jag att vi får håltimme så då blir det stan. annars så har jag ont i halsen idag, linda med så jag antar att lajsa smittade oss i lördags, inte för att vi var upp i  varandra speciellt mycket men det låter ju mest troligt med tanke på att både jag och linda var frisk innan och nu känner vi oss sjuk. blä jag vill inte få feber iallafall, för ikväll måste jag bara träna, har längtat hela helgen! det är typ det man ser framimot nu för tiden, träningarna, hade det varit för två år sen hade jag spytt om jag hörde ordet träning :p nu är jag besatt! aja min helg har jag inte skrivit om, jo fredagen blev ju lugn, kolla förra inlägget! Sen lördagen började med att mamma hämtade mig hos marcus ganska tidigt, då for vi hem och började med mitt hår, tog ut mitt löshår.. det satt skit dåligt och hade börjat lossna eftersom limmet tog slut sist vi satt i det, men nu har jag varit på afrohörnan och köpt nytt, haha sjuk affär! men sen satt jag i håret igen, ser likadant ut men det var grymt skänt att sätta det som det ska vara! sen åt jag middag hos pappa, då visade han mig en tatuering han gjort, han gjorde den på fredagen, så han har tatuerat in mitt och majas namn på vaden, skit gulligt tycker jag! sen tog jag en prommis till marcus, vi började dricka, spelade skit hög musik och gjorde oss klar :) sen fick vi skjuts utav pappa hem till danne på skönsmon, sötisarna lisa och linda kom och mötte oss :) så där tillbringade vi hela kvällen, blev helt sjukt på slutet, var meningen att vi skulle på krogen på kvällen men det blev lite för mycket för både mig, linda och marcus så ingen kom ihåg det ;p istället blev det hemgång för mig och marcus . haha ;p men kvällen var riktigt trevlig, sjukt kul att se på fyllelinda när hon ska diskutera om allt ;P haha hon är så söt!  sen söndagen blev lugn, tog en prommis med pappa, marcus och elviz ner till mood och träffade hampus :) sen på kvällen blev det film och blåbärspajsbakning med min älsklingsmarcus! och maja är så söt, så söt! jag älskar dig gumman! tack för att du stället upp och bryr dig så mycket om mig!

Ovido - Quiz & Flashcards