Alla inlägg den 14 februari 2008

Av matilda westlin - 14 februari 2008 13:35

idag är det ett år sen jag och marcus blev tillsammans, jag minns exakt hur det var. svin mysig dag, jag och marcus kände knappt varann då, vi hade varit på bio nån vecka innan men jag kan inte påstå att vi kände varann, vi pratade bara lite grann. men iallafall jag och linda gick på stan, linda tyckte att jag skulle köpa en allahjärtansdags nalle till honom, jag tyckte det var grymt pinsamt eftersom jag inte visste om jag skulle få nånting utav honom men efter mycket velande hit och dit så köpte jag en nalle som jag skulle ha ifall att jag skulle få nånting utav honom och det fick jag :) Jag minns att vi gick och hyrde en film och köpte massor med godis sen gick vi hem till mig och då gav han mig en skit söt nalle där det stog "jag tycker om dig" på sen såg vi på film och hade riktigt mysigt. då bestämde vi att vi blev tillsammans den dagen, haha sweet! så idag är det ett år sen, så ikväll ska jag och marcus gå ut och äta, har även köpt en present till han. sen ikväll sover jag där:) men nu måste jag fortsätta jobba, vi har lektion. puss

Ovido - Quiz & Flashcards