Alla inlägg den 7 februari 2008

Av matilda westlin - 7 februari 2008 17:15

helt sjuk dag! imorse gick jag och linda till skolan så vi var där halv nio, då sitter hela klassen i korridoren och säger att vi inte har nån lektion för svenskaläraren var sjuk. igen! så ingen lektion blev det, vi sökte upp mats för att börja hans lektion tidigare och som vanligt så hade vi typ en kvartslektion med honom.. haha det är så komiskt att jag vill spy, har varit såhär hela veckan nu, irriterande med tanke på att man kunde ha haft världens sovmorgon och sluppit vara så förbannat trött som man är jämt! fick även beröm idag utav mats, haha anneli hade skrivit ett mail till homom och sagt att han skulle ge mig beröm för att jag hade tagit hem boken när jag varit borta och missat så mycket, haha sweat! sen berätta mats att jag och linda hade väldigt mycket frånvaro och att det nästan var tjogo procent då studiebidraget ryker och det lät helt sjukt för jag har bara varit borta och sjukanmält mig och det räknas som giltig frånvaro så vi gick till camilla på skolan och kollade vad det var vi hade varit borta på.. då stog det att vi fortfarande var inskriver på matteb kursen som vi inte ska gå i längre och det är två lektioner i veckan så det var inte så konstigt att vi hade frånvaro. skrev ett lapp om att vi inte ska gå kvar där och så vart allt fixat :) gick till stan och käkade på coffeehouse med tjejerna eftersom vi inte hade några lektioner :) ikväll ska jag träna med linda och lisa, ska gå på ett nytt pass, blir kul.. är grymt stolt över mig själv också, jag har lyckats träna nu varenda dag den här veckan som jag bestämde mig för, känns skit bra :) men nu ska jag äta och springa och möta gosisarna, puss

Ovido - Quiz & Flashcards