Alla inlägg den 19 februari 2008

Av matilda westlin - 19 februari 2008 14:04

jag var helt hundra på att jag skulle försova mig och bli sen idag men det gjorde jag inte, malin smsade mig imorse så att jag skulle vakna:) jag kom upp itid! gick ner och träffade malin och lovisa nere vid hedbergska vid tio i nio typ. sen tog vi bussen ut till noliamässan, var ganska mycket folk där, träffade moa, emelie, cilla och jin där. :) gick runt en sväng men det sög! plus att våran lärare inte var där så vi fick ingen närvaro som skulle vara så viktigt att man fick men jotjena, där var ingen lärare! :o stannade i ungefär 45min sen tog vi bussen tillbaka till stan, alla var svin hungriga så vi gick och käkade på coffeehouse :) efter det gick vi på stan. kände mig frusen och jätte trött så jag orkade inte gå på stan så länge. istället tog jag bussen hem kvart över ett, klarade inte av att gå hem. var igentligen inte så kallt ute men jag hade bara skinnjackan & en t-shirt under så jag frös! jag tog den jackan eftersom jag trodde vi skulle vara inne hela dan så jag tänkte vara smart och ta en tunn jacka men det var inte speciellt smart för vi for ju därifrån påängång ;p men nu är jag hemma, haha klockan är värsta lite. ska jag bara slappa och se en film typ :) sen får vi se vad jag ska göra ikväll, borde börja plugga på vårat prov vi ska ha på fredag men jag orkar inte istället är jag riktigt peppad för träning;) och sugen på att mysa med min gos också! aja jag skriver mera sen, puss


haha snygg bild!

Ovido - Quiz & Flashcards