Alla inlägg den 5 februari 2008

Av matilda westlin - 5 februari 2008 23:35

dan började med att vi hade varuhantering som var första lektionen, då kom mats(våran handledare) in och sa att vi inte hade nån svenska så vi fick tretimmars hål efter den lektionen, sällan vi har håltimmar hit och dit, värdelöst! men vi åt lunch på skolan sen tog jag, malin och linda bussen ut till birsta, tiden gick väldigt fort där och vi hann inte gå där så himla länge men jag inhandlade en tshirt från mq iallafall :) sen tog vi bussen tillbaka till skolan och till engelskan.. när vi äntligen slutade så gick jag och linda hem sen ringde jag jenny, då skulle hon iväg och träna och ville ha med mig så jag fick skynda mig att laga mat och springa iväg och möta henne :) faktiskt roligt pass vi var på, mycket rocklåtar men det dög! sen kom pappa dit och gjorde oss sällskap hem, trevligt trevligt! kom hem ungefär vid sju/halv åtta nångång, då tog jag en snabbdusch och fixade till mig lite sen sprang jag ner till stan och tog bussen till min älskling där han kom och mötte mig :) vi åt semlor, kikade på gynning och hade det riktigt mysigt! sen vid elva kom mamma och skjutsade hem mig så nu är jag hemma, är helt slut efter allt farande hit och dit idag så nu ska jag lägga mig och sova. godnatt!


i love you!

Ovido - Quiz & Flashcards