Alla inlägg den 15 februari 2008

Av matilda westlin - 15 februari 2008 22:09

åh vilken fin allahjärtansdag jag fick :) det började med att jag for till marcus efter att jag varit på stan och i skolan. vid halv åtta kom en taxi och hämtade oss hemma hos marcus, for ner till stan, till resturang viktoria där marcus hade bokat bord :) var jätte mycket folk där när vi kom dit, fick ett jätte mysigt bord med soffor :) när vi satt oss ner så kommer servitören med världens blombukett och ställer den bredvid mig, jag ba; va? vad är det här? :D marcus ba; dom är till dig, läs på kortet.. det var så himla gulligt, det stog att han älskade mig och datumet eftersom att det var våran ettårsdag :) sååå sjukt gulligt utav honom! sen beställde vi jätte god mat och satt där ungefär i två timmar, sen tog vi bussen till coop i haga, köpte lite godis, glass och melon. när vi kom hem gjorde vi en jätte god efterrätt och gav varandra presenter :) sen blev det film och mys! en perfekt dag, jag älskar dig så himla mycket marcus!


sov över hos marcus i torsdags så jag vaknade i fredags hemma hos honom, han hade farit iväg tidigt på jobbet så det var bara jag och milla  hemma :) tog ett bad och såg en film, sen pratade jag med mormor och hon frågade om jag ville komma ner och jobba en stund så det gjorde jag. tog en prommis ner till stan, det kändes som vår ute svin härligt :) mormor sprang lite ärenden så jag tog hand om cleo, var rätt lungt så det blev mest datorn. marcus kom förbi en sväng efter jobbet, satt där och pratade ett tag sen följde jag med honom hem :) marcus och jag hade tänkt att basta och dricka på kvällen men då var man tvungen att boka bastun på dan så det sket sig, istället blev det en lugn kväll. :)

Ovido - Quiz & Flashcards