Alla inlägg den 13 februari 2008

Av matilda westlin - 13 februari 2008 23:10

vad fan vad är det för fel på våran skola? på våra lärare, på allt? helt sjukt! imorse när jag och linda kom till skolan så hade vi ingen lektion, HELT STÖRT! man får aldrig reda på nånting, tillomed att vi var och frågade igår om vi skulle ha svenska på morgonen och jaa det skulle vi ju sa gubbjäveln men nej, istället fick vi sitta på skolan i typ en o en halv timme tills nästa lektion började .. kunde haft sovmorgon eller gjort va fan som helst. men vi är duktiga och går till skolan men det blir bara skit. imorgon tänker jag skippa första lektionen som också är svenska, hon kommer säkert inte att vara där :S aja förövrigt så var det en sjukt kul dag, har skrattat som en galning ;p roligast var när linda flög på mig och hoppade upp imin famn och asgarvade, haha sjuk tjej (; sen hade vi data sista lektionen då skulle vi göra världens jobbigaste uppgift, skriva av en lååång text, jätte onödigt så jag orkade inte göra det.. satt istället och störde linda medans hos flitigt jobbade på ;p haha sen när hon skrivit klart hela uppgiften så blir det strömavbrott och hela hennes arbete försvann hahaha fan vad kul det var! lite arg hon blev.. ;) jag sa iallafall att jag gjort uppgiften jag med men att den försvann, så vi behöver inte göra om den. smart jag är ;) vi hade prov idag med, jag satt och pluggade igår men det gick bara bajs så jag var less, less, less men det gick konstigt nog rätt bra ändå :) sen ikväll har jag linda och jenny varit och tränat, först var vi på ett spinningpass och sen var vi på ett intensivpass, helt sjukt att vi orka med det men det var grymt kul! såg även sigrid smyga runt där;) , försökte vinka medans vi satt inne och körde spinningen men muppen såg ej ;) aja nu ska jag äta en semla sen se på tv :) pusss

Ovido - Quiz & Flashcards