Alla inlägg den 27 februari 2008

Av matilda westlin - 27 februari 2008 19:29

så jävla irriterande, har inte suttit vid datorn på exakt en vecka :o internet är helt stendött, jens skulle komma igår och fixa det igår men det gick inge vidare så han skulle komma idag istället men det blev inte mycket med det.. sitter hemma hos marcus nu, han köpte datorn vi hade hos pappa igår, en jättebra dator fick han köpa för bara 1500:- för att pappa skulle köpa en bärbar :o haha sjukt kul att kolla igenom alla gamla bilder jag har på den här datorn ;p har inte skrivit blogg på jätte länge nu, minns inte allt som hänt men i måndags fyllde iaf hampus år, grattis lillis! sen ihelgen festade jag med mina gosisar hemma hos andreas :) lägger in lite bilder på bilddagboken! nu ska jag pyssla om min baby som är sjuk :/ puss


http://mwestlin.bilddagboken.se

Ovido - Quiz & Flashcards