Alla inlägg den 4 februari 2008

Av matilda westlin - 4 februari 2008 13:36

imorse var jag väldigt trött när jag skulle kliva upp, men tillslut gick det.. så jag tog en dusch och började fixa mig. efter att jag nästan var klar blev jag less och började bråka med en viss person och det gjorde så att jag blev sen till första lektionen så då sket jag i att gå till skolan och tur var väl det för vi hade världens håltimme idag fram till halv tre från typ elva. så himla onödigt att ha sådär, man orkar ju inte stanna kvar på skolan och bara vänta och helst inte på en måndag! aja jag är hemma iallafall, har precis tagit en prommis med elviz, riktigt skönt var det. ikväll ska jag förmodligen iväg och träna, var faktiskt & tränade igår också, var svin jobbigt och jag känner att jag har tappat allt och är jätte otränad! jag har ju inte tränat sen långt innan jul så nu måste jag komma igång igen! jag har bestämt mig för att gå och träna varje dag nu den här veckan, får se hur det kommer gå med det 8-) men jag ska iaf försöka! marcus ska komma hit en stund ikväll med, annars är det väl ingenting mer som händer idag. nu fryser jag så jag ska lägga mig under täcket och kika på one three hill. pussspåer


haha muppbild!

Ovido - Quiz & Flashcards