Alla inlägg den 1 september 2008

Av matilda westlin - 1 september 2008 16:26

hela kvällen igår så blev jag bara hemma, gick och la mig vid elvatiden så imorse var jag inte allför trött :) gick och mötte linda vid halv nio sen gick vi till skolan. dan har gått ganska fort, måndagar är nog en utav dom skönaste dagarna.. pratade med grabbarna imorse om vad som hänt i helgen, haha alltid lika kul att höra vad alla har gjort och vad som hänt =D hade tänkt gå och kika på nya skor idag men lunchen var för kort så jag hann inte.. när vi slutade så gick jag & linda tsm hem, hon är mest hos robin nu & då går vi samma väg både till och från skolan, vilket jag tycker är riktigt nice =D så mycket skönare att ha nån att surra med :) aja, nu ska jag äta mat sen blire träning! btw, har fått tillbaka min mobil =D puss

Ovido - Quiz & Flashcards