Alla inlägg den 16 september 2008

Av matilda westlin - 16 september 2008 18:05

imorse var jag riktigt trött. vaknade av att linda ringde ett antal gånger, kände mig jävligt irriterad eftersom jag var så trött och bara ville fortsätta sova så jag orkade inte svara.. men efter att linda ringt några gånger till så vaknade jag till på riktigt, var riktigt grinig.. mitt morgonhumör är inte det bästa så istället för att svara i telen och göra linda på dåligt humör också så skickade jag ett sms till henne. du vill mig ju mig bara väl när du ringer och väcker mig, hii du är så himla söt gumsan :) Jag blir så jävla trött på mig själv att jag aldrig kan lägga mig i tid :o det är nånting jag aldrig lyckas med :o men ikväll ska jag göra ett nytt försök ;) sen imorgon så börjar vi ju elva så då ska jag passa på att sova ut, ska bli så skönt :) annars så har dan rullat på bra, tisdagar är ganska sköna :) efter skolan gick jag in till stan o inhandlade fingervantar & strumpbyxor från indiska och sen köpte jag lite småsaker på h&m, typ sminkborttagning, hårspray, ansiktsmask och sånt där som är så otroligt tråkigt att köpa men som man man inte klarar sig utan.. var även och letade en jacka men jag hittade ingen :o efter stan gick jag hem :) blä vad det är jobbigt att gå upp till mig i haga, usch jag saknar redan att gå med linda till skolan:/ huvva, hur fan ska jag klara att bo här och gå till skolan varenda dag? kommer bli sämst.

Nu sitter jag hemma, har precis gjort en kopp kaffe så jag passar på att skriva blogg :) var ner och åt hos pappa nyss också, vi åt snitzel och potatismos. Ikväll blir det träning sen ska jag försöka att plugga på historiaprovet som vi har imorgon, usch det kommer gå bajs! jag tycker sånt där är så otroligt ointressant.. nä nu ska jag kika runt lite på bloggar sen iväg och träna :) pusshej

Ovido - Quiz & Flashcards