Alla inlägg den 21 september 2008

Av matilda westlin - 21 september 2008 23:10

shitt vilken sjuk natt.. jag sov ingenting :o var vaken ända till halv åtta imorse, haha det är helt sjukt. sen sov jag till typ tre idag.. då la jag mig och kikade på wallander- pyramider, har sett den ett antal gånger men den är så sjukt bra :) vid fem gick jag ner till farmor&farfar och åt middag sen har jag varit ute och övningskört med pappa.. det gick hur bra som helst idag, så jävla kul att köra då =D for ut till birsta och köpte balsam som jag hade slut på.. sen for vi runt i stan, typ överallt. pappa blev sugen på en hamburagare så då blev det donken ;) sen for jag hem. har inte gjort nånting mer ikväll, ska lägga mig och kika på en film på mediagaten nu, eller som rakke säger; vi kollar på gateone, haha =D pappa har lagt in en massa filmer på den så får se vad det blir. imorgon börjar jag halv nio, sämst :/ puss

Ovido - Quiz & Flashcards