Alla inlägg den 26 september 2008

Av matilda westlin - 26 september 2008 08:45

igår hade vi vår jätte långa dag i skolan, kände att jag verkligen inte orkade gå på dom två första lektionerna så jag tog sovmorgon sen gick jag till skolan och mötte malin som satt i en bil utanför skolan tsm med tobbe och väntade på mig, haha sötis :) hann att vara med på historian sen var jag tvungen att gå in till stan eftersom jag hade min första körlektion idag :o gaah, jag var as nervös men fick köra med en kille som hette mattias och han var superbra :) så det var hur kul som helst plus att han berömde mig hela tiden, lalalaa ;) bokade in tre lektioner till sen var jag klar så jag gick till servingslektionen. det var jätte lång, har alltid fått sluta tidigare men inte igår inte.. sämst, kom hem vid sex, åt mat kvart i sju så jag hann aldrig träna igår :o istället gick jag en prommis med pappa :) blev ganska frusen så jag la mig i ett bad när jag kom hem. gick och la mig runt elvatiden :)


imorse var jag skittrött, har sovit jätte dåligt inatt.. gick till skolan vid åtta, så nu sitter jag i datasalen och ska ha näthandel :o inte min favoritlektion precis, det är svårt och tråkigt! ikväll blir det utgång med tjejerna :) give a call, puss


saknar dig baby.

Ovido - Quiz & Flashcards