Alla inlägg den 22 september 2008

Av matilda westlin - 22 september 2008 16:34

Idag har jag varit svin trött, jag gick och la mig tidigt men blev väckt av att telefonen ringde vid typ tolv/halv ett :p tur att vi slutade ganska tidigt idag :) När vi slutade så gick jag med malin in till stan, gick till ohlsons tyger och köpte en dragkedja till mina levisjeans, mormor ska laga dom åt mig ikväll :) sen gick jag till cleo och då kom maja&fredrik dit, maja ska ta hål i tungan idag ;) gaah, jag minns när jag gjorde det.. linda var med mig och shitt vad jag var nervös ;) höll linda as hårt i handen men det gick fort och gjorde inte så jätte ont tyckte jag, det var dagarna efter då tungan var hur uppsvälld som helst, då gjorde det ont och var värsta spänt med smycket i tungan :o men för mig läkte det jätte bra =D as fint ju, jag älskar min tungpiercing :)

aja, nu ska jag ner till pappa & äta sen ska jag träna och om jag hinner ikväll så ska jag kika på teorin :) puss

Ovido - Quiz & Flashcards