Alla inlägg den 24 september 2008

Av matilda westlin - 24 september 2008 17:33

Vid elva imorse så gick jag ner till stan, träffade tjejerna på hennes sen gick vi upp till charm och satt oss :) det var jag, linda, lisa och malin :) åt lunch där sen blev det kaffe så vi satt där i minst tre timmar ;) så otroligt mysigt. sen gick vi på stan, jag köpte en blå, lite längre tröja på vero moda :) var på stan till typ fyra sen gick lisa&linda hem och malin följde med mig till afrohörnan där jag skulle köpa ett medel som löser upp limmet till löshåret, köpte det sen gick malin till bussen och jag hem :) tack för en svin mysig dag tjejer.

nu är jag hemma, har precis tagit ut löshåret.. fyfan vad jag förstör mitt hår när jag håller på med limhår :/ och att jag aldrig lär mig det blir jag skit irriterad på. Nu ska jag försöka att skippa löshåret ett tag, iaf över vintern, får se hur det går.. har tappat as mycket hår och det blir svin slitet, hemskt! Jag får gå runt med mitt korta hår :s men ska det växa nångång så måste jag vara utan det.

ikväll ska jag och linda gå runt sidsjön :) give a call, puss

Ovido - Quiz & Flashcards