Alla inlägg den 5 september 2008

Av matilda westlin - 5 september 2008 11:44

tja snyggingar! imorse försov jag mig, som alla andra dagar den här veckan :s ringde linda och sa att jag inte kunde gå på första lektionen sen satt vi och surrade ett tag och kom fram till att vi skiter i skolan idag och drar till gävle istället =D haha, värsta oplanaret men sånt älskar jag, det brukar bli bäst så ;) så imorse vid tio gick jag bort till linda med milla, hon ska sova där inatt eftersom mamma inte vill ha henne hemma :s tack linda & din söta familj för att ni är så snälla! iaf, jag lämnade milla där sen gick jag ner till stan för att köpa vin & cider så nu är allt klart ;) vi drar så fort lindas mamma kommer hem med bilen =D fett kul! Jag är skit peppad :) lotta är värsta snäll som lånar ut bilen, sötnos.. så linda ska köra oss till gävle, haha fan vad kul vi kommer ha. lillsötisen som kör =D sen när vi kommer dit så ska vi låna lindas pappas lägenhet, han är bortrest så vi har den för oss själva ;) gaah, riktigt nice! sen blir det utgång och imorgon så ska vi på stan innan vi far hem. först sa vi att vi stannar ända till söndag för jag har hört att det ska vara nån grym fest på lördag men linda jobbar på söndag så det skiter vi i och åker hem på lördag eftermiddag/kväll istället :) nu ska jag packa sen drar vi, ha så kul här hemma för det ska vi ha =D puss

Ovido - Quiz & Flashcards