Alla inlägg den 17 september 2008

Av matilda westlin - 17 september 2008 19:28

klockan nio imorse ringde min klocka & jag var faktiskt pigg :o fastän att jag legat och surrat i telefon med m till typ halv ett igår kväll :o iallafall så gick jag upp och tog en dusch, vilket gjorde mig ännu piggare ;) åt frukost och sminkade mig =) sen plattade jag håret, klädde på mig och spelade låtarna från filmen mamma mia på youtube, gaah helt otroligt vad musik kan få mig på bra humör. jag tog det hur lungt som helst och hade en riktigt skön morgon, så klockan bara flög iväg.. gick till skolan lite senare, ibland behöver man såna morgonar ;) gick till hedbergskas gympasal och mötte linda som också var sen ;p så gick vi tillsammans till skolan:) hade projekt som första lektion, det är riktigt kul och vårat UF-företag kommer bli så himla bra =) efter det hade vi lunch och efter lunchen så hade vi en lektion till & det var historia, hade prov :o usch.. och även fast man fick ha boken med på provet så var det skit svårt och alla satt svin länge.. Jag har ingen aning om hur det gick men jag borde klara g iaf. Sen slutade vi, då gick jag med malin in till stan, hennes buss gick lite senare så jag gjorde henne sällskap och vi gick på stan en stund :) jag letade en jacka jag sett på h&m men den var slut :/ efter stan gick jag upp till mamma på jobbet, haha jag tycker det är så fruktansvärt tråkigt att gå hem själv så jag gör allt för att slippa det ;) tog ett kaffe med henne sen gick jag upp till pappa&agneta och åt mat med dom sen for jag ut till birsta med pappa :) och där hittade jag min jacka :D en sån jag letat tidigare på stan med malin :) men det fanns bara en svart kvar och den var i storlek 34, brukar alltid ha det men den var lite kort i ärmarna så jag vet inte hur jag ska göra :o jag köpte den iaf eftersom det var den sista så jag ska testa den hemma men jag verkligen älskar den. synd bara att den inte fanns i 36, den hade säkert varit perfekt :o sen gick vi in till ikea, där köpte jag en liten, rund, jätte söt matta som jag ska ha i badrummet :) hittade även sex st vanliga glas :) också köpte jag kattmat, millas favoritmat =D sen övningskörde jag hem, vilket gick jätte bra :) ikväll har jag tvättstuga, är alldeles strax klar :) då ska jag lägga mig och bada och bara ta det lungt, se på tv och slappa =) pusspåer

Ovido - Quiz & Flashcards