Direktlänk till inlägg 14 september 2009

måndag

Av matilda westlin - 14 september 2009 20:21

Igår på kvällen var vi hemma hos mamma och åt surströmming.. Det var första gången för Anton och han tyckte det var hemskt! Jag däremot älskar det! Helt sjukt gott med strömmingen, gräddfil, rödlök och potatis mosat på en tunnbrödmacka, mums! Vi stannade hela kvällen och myste där tillsammans med Maja och mamma :) Maja kom även på tredje plats i danstävlingen som var i Västerås i helgen :D Hon är så duktig min lillasyster :)


Nu sitter jag här hemma, nyduschad med mjukiskläder och en mössa på. Jag är helt slut.. Jag hatar att städa!! Nu har jag varit dålig på att blogga så ni vet inte vad jag håller på med men jag har flyttat hela dagen igår samt idag.. Fan, vad mycket kläder och grejer jag har.. Jag vet inte hur mycket jag har slängt.. Typ tre par skor, hur mycket kläder/grejer som helst.. Usch äckliga grejer.. Jag ska aldrg mer handla.. Jag hatar när man har för mycket prylar och jag är så duktig på att handla ännu mera så fort jag får pengar så det gör allt bara ännu värre.. Blä! Men vi har iaf städat klart i min lägenhet idag, pappa gjorde det mesta, jag tog bara rätt på mina egna stuffs! Så nu ska min första egna lilla etta säljas och jag har flyttat ihop med Anton :) Var lika bra med tanke på att jag varit här varenda dag sen första gången vi träffades och jag har betalat hyra uppe i lägenheten på Baldersvägens medans jag varit här.. Men nu är det slut med det! Jag flyttar hit :D vie, vad mysigt :) och vi trivs så bra ihop så det kan ju inte bli mer perfekt :D Så idag har vi plockat med alla jävla grejer jag har.. Men vi är inte klar.. Inte på långa vägar.. Får fortsätta imorgon! Nu ska vi göra Pannacotta och kika på trean klockan nio :) Nått nytt program som börjar som jag kommer älska och Anton hata, haha ;) Men nu ska jag mysa med våra cats :) Dom har äntligen blivit vänner, dom leker och funkar superbra tillsammans :) Very good!


 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av matilda westlin - 21 augusti 2010 07:50

Hej på er!! Igår på jobbet så hade Nina färgat håret mörkt, sådär jätte fin chokladbrun färg.. Och jag blev såklert svinsugen på att fixa om mitt hår jag med.. Sprang bort till h&m på lunchen och köpte två hårfärger.. For hem till pappa efter jobbet ...

Av matilda westlin - 19 augusti 2010 14:02

Pappa kom hit vid ett, då skulle han lära mig ännu en maträtt.. Haha, han förklarade allt i minsta detalj och vi lagade ihop en god lunch! Sen satt vi lite med teorin, han försöker få mig att ta tag i körkortet.. Jag hatar det där jävla kortet, orkar...

Av matilda westlin - 19 augusti 2010 10:58

Idag känner jag mig hängig och deppig.. Eller inte deppig, mer trött! Även fast att jag fått sova tills nu.. Jag har en massa måsten på stan idag, orkar inte gå ner.. Pappa ska komma hit och försöka få mig intresserad av körkortet.. Sen ska jag iv...

Av matilda westlin - 18 augusti 2010 22:12

Hej. Jag gör ett nytt försök med bloggandet.. Idag har jag varit hemma hos mamma. Jag sov där inatt, tog en prommis upp till södermalm vid halvåtta, då mötte jag Maja vid Ica Bergsgatan.. Vi köpte chips, glass och Cola.. Cola, som Maja är sjukt be...

Av matilda westlin - 6 juli 2010 21:18

Ska jag börja blogga igen?? Alla tjatar.. Jag vet inte.. Gör ett inlägg nu iaf.. Jag sitter och väntar på att Anton ska komma och hämta mig.. Vi ska åka ut till hans stuga och sova där i natt :) Sen imorgon så hoppas jag på strålande väder för då är ...

Ovido - Quiz & Flashcards