Direktlänk till inlägg 28 september 2009

måndag

Av matilda westlin - 28 september 2009 18:43

Idag har jag bara varit hemma och segat, Maja kom hit en stund och surrade :) myspys! Nu ska jag och älskling äta min älskade tonfisksallad med typ allt gott man kan tänka sig i :D Jag älskar den! och den är ganska nyttig om man jämför med allt skit vi ätit i helgen, haha herregud! Jag kommer aldrig kunna ta tag i det här och bli nyttig, jag älskar mat och godis alldeles för mycket, buhu!


Fredagens utgång blev helg galen så när jag vaknade på lördagmorgon så gick jag upp och kikade om alla mina grejer var kvar (som jag alltid gör när jag varit ut) men jag kunde inte hitta telefonen :o Snacka om panik! Jag gick ut i vardagsrummet för att kolla om den låg där men istället ser jag en kille ligga i våran soffa.. ÄNNU MERA PANIK!! Jag sprang in och försökte väcka Anton men det gick inte så jag gick in och petade på killen som låg vänd in mot väggen.. Hahaha, då var det kunne som låg och sov i soffan.. Han vaknade inte heller så jag tog och knuffade till honom as hårt.. Han vaknade och fick förklara vafan han gjorde där.. Han och Anton känner inte ens varann och jag var helt hundra på att jag inte tagit dit honom.. Haha men jag fick svart på vitt och bara skrattade åt allt ;p


Sen gick jag ut för att leta min telefon men det gick inge vidare så jag gick hem till mamma och hon sa att en tjej hade ringt till henne och berättat att hon hittat min telefon :D Snacka om att jag blev glad! Jag gick och mötte henne påengång och fick tillbaka luren :) Sen tillbaka hem och då upptäckte jag att det låg subway mackor i kylskåpet som jag tydligen köpt när jag gick hem ensam från krogen, HAHAA snygg tjej som går på Subway själv, fan vilken kaoskväll!


Lördagen så skulle jag bara ta det lungt men så surrade jag med Maja och hon kom hit :) Vi lagade mat sen kom Anton, Peppe, Björk och Persson hit och dom lagade gomiddag och drack så det blev det för mig med ;p Sofie kom hit lite senare och en till kompis till Anton, Tobbe :) Alla drog vid tio men då fick jag tillbaka min baksmälla och kände mig hur trött som helst så jag & Anton stannade hemma.. Jag åt en till middag sen la vi oss och sov, haha snygga!! Vi fick även klagomål från grannarna för att vi spelat för hög musik :O Peppe hittade en lapp utanför våran dörr när dom skulle åka iväg :o Men det sjuka är att klockan var jätte lite, de är helg och vi spelade inte ens högt så varför orkar man klaga????

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av matilda westlin - 21 augusti 2010 07:50

Hej på er!! Igår på jobbet så hade Nina färgat håret mörkt, sådär jätte fin chokladbrun färg.. Och jag blev såklert svinsugen på att fixa om mitt hår jag med.. Sprang bort till h&m på lunchen och köpte två hårfärger.. For hem till pappa efter jobbet ...

Av matilda westlin - 19 augusti 2010 14:02

Pappa kom hit vid ett, då skulle han lära mig ännu en maträtt.. Haha, han förklarade allt i minsta detalj och vi lagade ihop en god lunch! Sen satt vi lite med teorin, han försöker få mig att ta tag i körkortet.. Jag hatar det där jävla kortet, orkar...

Av matilda westlin - 19 augusti 2010 10:58

Idag känner jag mig hängig och deppig.. Eller inte deppig, mer trött! Även fast att jag fått sova tills nu.. Jag har en massa måsten på stan idag, orkar inte gå ner.. Pappa ska komma hit och försöka få mig intresserad av körkortet.. Sen ska jag iv...

Av matilda westlin - 18 augusti 2010 22:12

Hej. Jag gör ett nytt försök med bloggandet.. Idag har jag varit hemma hos mamma. Jag sov där inatt, tog en prommis upp till södermalm vid halvåtta, då mötte jag Maja vid Ica Bergsgatan.. Vi köpte chips, glass och Cola.. Cola, som Maja är sjukt be...

Av matilda westlin - 6 juli 2010 21:18

Ska jag börja blogga igen?? Alla tjatar.. Jag vet inte.. Gör ett inlägg nu iaf.. Jag sitter och väntar på att Anton ska komma och hämta mig.. Vi ska åka ut till hans stuga och sova där i natt :) Sen imorgon så hoppas jag på strålande väder för då är ...

Ovido - Quiz & Flashcards