Alla inlägg under mars 2010

Av matilda westlin - 2 mars 2010 10:30


bild på min älskling från afghanistan :) 

  

Av matilda westlin - 2 mars 2010 10:19

Helgen har varit helt underbar tillsammans med min älskling. vi har ätit gott, druckit gott, varit på middagar, sett film, myst och varit ute på äventyr ;) vi har haft det jätte mysigt! men nu är det över. nu har baby åkt igen, han for igårkväll :( mamma, jag och tomas skjutsade ut honom till midlanda där vi sa hejdå. så nu är han borta en månad igen, eller ca tre veckor.. men det här kommer gå bra, just nu känns det så himla tomt bara. men jag klarade det sist så det här kommer nog gå lika fort :)


den här veckan är jag ledig, jag hoppas dom kommer ringa in mig nån dag framöver annars är det helgen som jag jobbar! och hela nästa vecka. idag ska jag ner på stan, försöker få tag i mamma.. vill luncha på BIM idag :D får se vad som händer mer, jag ska iaf träffa tjejerna ikväll :) desperate börjar ju, viie! och jag har handlat hem en massa gotta så ikv blir det mys :D ska få håret klippt också, behövs verkligen! skriver nått mer sen.. puss

Ovido - Quiz & Flashcards