Direktlänk till inlägg 5 april 2010

alnö

Av matilda westlin - 5 april 2010 21:54

Baby och jag smalade i oss den goda maten Anton lagat, fyfan vad duktig han är hjärtat!! Så sjukt gott! men varför blir inte mat bra på bild? hur mycket jag än försöker fota så ser det inte gott ut? haha, misslyckat! När vi käkat klart så kom Antons chef hit med en bil och så fick vi skjutsa tillbaka honom till Timrå där firman ligger.. Vi for sedan ut till Alnö där vi tankade, eller jag tankade :D och betalade, naaaw snäll jag är! Jag kommer bli pank när jag skaffar körkort och ska köra runt, bilen drar äckligt mycket soppa.. Vi for ut till ankarsvik och ner till utvik där Nina&Fredde bor, mina chefer :D Mysigt att hälsa på, vi kikade på deras supermysiga och fina hus :D Fyfan vad jag och Anton är sugen på hus nu, hjälp jag vill verkligen köpa!! Vi drack kaffe och surrade ett tag sen in mot stan igen. Så nu kom vi precis hem och Anton fick fara iväg på engång. Han ska åka och jobba i Uppsala tills på torsdag :( buhu!! Jag saknar honom redan! och tycker synd om honom, inte roligt att köra ner till uppsala vid den här tiden och nu när det blev så pissigt väder.. usch, vad är grejen med att det skulle komma snö igen?? fan, jag som trodde sommaren var på g. Nepp käpp, nu ska jag äta påskägg och kika på en film som vi aldrig hann se.. Wallander - skytten!

  

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av matilda westlin - 21 augusti 2010 07:50

Hej på er!! Igår på jobbet så hade Nina färgat håret mörkt, sådär jätte fin chokladbrun färg.. Och jag blev såklert svinsugen på att fixa om mitt hår jag med.. Sprang bort till h&m på lunchen och köpte två hårfärger.. For hem till pappa efter jobbet ...

Av matilda westlin - 19 augusti 2010 14:02

Pappa kom hit vid ett, då skulle han lära mig ännu en maträtt.. Haha, han förklarade allt i minsta detalj och vi lagade ihop en god lunch! Sen satt vi lite med teorin, han försöker få mig att ta tag i körkortet.. Jag hatar det där jävla kortet, orkar...

Av matilda westlin - 19 augusti 2010 10:58

Idag känner jag mig hängig och deppig.. Eller inte deppig, mer trött! Även fast att jag fått sova tills nu.. Jag har en massa måsten på stan idag, orkar inte gå ner.. Pappa ska komma hit och försöka få mig intresserad av körkortet.. Sen ska jag iv...

Av matilda westlin - 18 augusti 2010 22:12

Hej. Jag gör ett nytt försök med bloggandet.. Idag har jag varit hemma hos mamma. Jag sov där inatt, tog en prommis upp till södermalm vid halvåtta, då mötte jag Maja vid Ica Bergsgatan.. Vi köpte chips, glass och Cola.. Cola, som Maja är sjukt be...

Av matilda westlin - 6 juli 2010 21:18

Ska jag börja blogga igen?? Alla tjatar.. Jag vet inte.. Gör ett inlägg nu iaf.. Jag sitter och väntar på att Anton ska komma och hämta mig.. Vi ska åka ut till hans stuga och sova där i natt :) Sen imorgon så hoppas jag på strålande väder för då är ...

Ovido - Quiz & Flashcards