Alla inlägg den 30 april 2010

Av matilda westlin - 30 april 2010 21:33

DIG SÅ JÄVLA MYCKET!!!!! :(

Av matilda westlin - 30 april 2010 21:24

Fyfan vilken lång dag det har varit idag!! Jag klev upp halv sju.. Gjorde mig iordning sen kom Hampus och hämtade mig.. Då for vi ut till birsta där det var kickoff.. Vi åt frulle, drack champage och hade det trevligt.. Det var några som pratade på scenen och vi fick lite info, mycket trevligt :) Vid nio så gick jag och Nina upp med champagen, dammsög.. Räknade kassan och fixade inför öppning.. Så idag har jag jobbat 9-20! Men efter klockan sex har det varit helt dött.. Jag stod och pratade med Matilda på SIX utanför butiken.. Man såg ingen kund och all personal stod överallt i korridorerna :P helt sjukt!!


Pappa hämtade mig efter jobbet och jag fick världens godaste matlåda.. Så nu är jag proppmätt.. Har även mulat i mig chips och tagit ett glas vin :) Ikväll ska jag bara ta det lungt, ska lägga mig itid ikväll igen.. Jobbar ju 9-18 imorgon sen är det birstafest :)


Shoppade även lite idag, allt från JC såklart ;)

  

Tshirt/klänning, 199:-

linne 99:-

Jeans 399:-

  

Sen var jag på apoteket och köpte en ShiSan, så jag ska klara helgen.. Haha!!

Ovido - Quiz & Flashcards