Alla inlägg den 17 april 2010

Av matilda westlin - 17 april 2010 18:00

Lördagens inlägg drar vi ett streck över.. Ingenting blev som jag skrev! Vi kunde inte sova kvar på alnö, pga för mycket folk så när vi skulle åka dit så ändrade vi oss.. Vi for istället ner till stan och käkade på Tandoori :) Skit mysigt och jätte gott!! förrätt, varmrätt, efterätt och vin, MYSIGT!! Sen var vi ute och snurrade hela kvällen.. Var mycket folk ute och vi for runt tsm med Persson, Peppe och Sörgren! For hem halv ett..


Idag har jag jobbat med Filippa och Fredrik :) Sen kom Anton och hämtade mig, vi for och handlade mat så nu står baby och förbereder.. Jag ska ta och sminka mig, Anton duscha sen ska vi åka ut till Laggaberg för att grilla med massa folk :D Blir naaaajs!! fint ute är det också, bye!

Ovido - Quiz & Flashcards