Alla inlägg den 16 april 2010

Av matilda westlin - 16 april 2010 18:44

Nu har vi bestämt vad vi ska göra!! Vi ska ut till Alnö och hälsa på Linda & Robin där dom bor i helgen :) Danne, Rasmus och Emma är redan där och dom grillar för fulla muggar :D fyfan vad jag är hungrig nu!! Jag vill också grilla och äta, dricka vin och äta ännu mera.. Men vi har skjuts halv åtta med Hampus så vi får vänta en stund :) Anton for iväg och handlade så jag sitter här med ännu ett vinglas, hjälp... Jag kommer bli såå full innan kvällen är slut.. haha illa! Jag får lunga mig, jag ska faktiskt upp och jobba imorgon! Men snart så åker vi ut till Alnö, hur vi ska ta oss hem osv är en annan femma.. Det återstår att se.. Nu ska iväg och ha roligt med härligt folk! hörs då


JAG ÄLSKAR MIN FINA BABY!!

Av matilda westlin - 16 april 2010 17:23

Idag har jag jobbat 9-16 :) for sedan in till stan och köpte en hårfärg, nu har jag klarat en dag längre än jag brukar med att färga utväxten ;) Alltid torsdagar varje vecka har det blivit ;) Ikväll blir det grillning & vin :D har redan hällt upp ett glas :D underbara väder!!

Ovido - Quiz & Flashcards