Alla inlägg den 10 april 2010

Av matilda westlin - 10 april 2010 10:00

Idag är jag ledig, gud vad skööönt :D det blev sent igår, dom tatuerade ända fram till tretiden.. Jag somnade med laptopen i famnen.. Sen vaknade jag av att Anton skulle skjutsa hem Jocke.


Vi har tvättstuga idag, sen ska vi åka till Antons syrra och hälsa på dom en sväng.. Bilen ska tvättas och vi måste åka ut till birsta.. Jag har massor jag måste handla. Sen får vi se vad vi käkar, förmodligen en pizza eller nått! hörs

hej

Av matilda westlin - 10 april 2010 01:37

Nu har jag inte bloggat på ett tag igen.. Men det har inte hänt så mycket, jag har jobbat från tis tills idag, fredag! Sen har jag färgat håret.. Umgåtts med Anton, haft myskväll med Linda osv osv.. Idag har jag iaf jobbat, det har gått super.. det blir bara roligare och roligare att jobba på jc! hur underbart är inte det? att jobbet bara bllir roligare och roligare ju längre tiden går? me like.


Just nu sitter jag här i soffan med datorn i knät och lyssnar på när Jocke tatuerar Anton.. fyfan vad det låter.. dom har hållt på ända sen kl tre idag :o hjälp vad länge!! men det blir skit snyggt och jag blir sugen igen.. men jag ska inte göra nån, jag lovar! Helena var även hit en sväng och noppade mina ögonbryn.. jag har inte gjort det på ett helt år.. ETT HELT JÄVLA ÅR!! sjukt va? det gör så fruktansvärt ont så jag rakar bort stårna jag inte vill ha kvar istället.. men nu noppade hon bort allt fult och gjorde en riktigt fin form så jag önskar att jag knäppte en sån där före/efter bild. men det gjorde jag inte!


Annars ikväll har vi ätit och ätit.. Jocke säger att jag kommer bli jätte tjock om några år.. för varje gång han träffar mig så mular jag i mig godis och massa annat.. det kanske jag blir?


aja, nu ska jag kika runt lite på datorn och vänta på att grabbarna ska bli klara.. anton verkar ha väldigt ont nu :( bläää.. men det förstår jag.. dom har tatuerat i nästan tolv timmar.. duktig baby! PUSSPÅER

Ovido - Quiz & Flashcards