Alla inlägg den 23 april 2010

Av matilda westlin - 23 april 2010 22:28

Idag har jag jobbat 13-20! Jag fick ett kuvert med tre trisslotter av en kund som tyckte att jag hade gett honom sån bra service, ååh vad glad man blir :D Det gjorde hela min dag! Sen har jag jobbat med Ida och det är alltid lika roligt, lillgumman! Anton kom och hämtade mig när jag slutade, vi stannade på BlåGul, eller vad pizzerian heter? och köpte oss varsin pizza sen hem och mulade i oss.. Jag var så jäkla hungrig.. Hela sista halvtimmen på jobbet så kunde jag inte sluta att tänka på mat och jag blev bara mer och mer sugen på en pizza, haha!! Så nu sitter jag här mätt som fan med ett glas vin :) Jag ska alldeles strax ta en dusch, göra en ansiktsmask och bara ta det lungt :) Anton är och fixar med bilen ikväll och jag blir bara hemma, är så trött efter dagen! Baby hade handlat hem två boxar med vin, världens sötaste vin t om ;)


Maja, vem är det på boxen??

  

Av matilda westlin - 23 april 2010 22:18

   

FYFAN VAD DU ÄR BRA!!!!! Jag blir bara mer och mer kär, underbara älskling!!!!

Av matilda westlin - 23 april 2010 11:45

Igår åt jag och baby middag när han kom hem.. Sen for han iväg o grejade med bilen medans jag stannade hemma hos mamma och hälsade på :) Hon & Tomas skulle iväg så jag tog med mig Elviz och tog med mig en banankaka som mamma bakat, gick sedan bort till Emelie där Linda också var :) Vi fikade & surrade en stund sen var Anton klar så jag gick hem med lillplutten och for hem med baby. Vi åt en kladdkaka som jag bakade igår och kikade på en ny Wallanderfilm sen somnade vi!


Idag har jag sån JÄVLA träningsvärk efter gårdagens gymning.. Fyfan mina armar.. Jag är även svintrött.. Har precis ätit frukost med baby så nu ska jag göra mig klar och så blir det jobb, 13-20!

Ovido - Quiz & Flashcards