Alla inlägg den 27 april 2010

Av matilda westlin - 27 april 2010 20:30

  

Vad bra!! Nu klarar jag mig i en vecka till.. haha

  

Av matilda westlin - 27 april 2010 20:08

Igår såg vi filmen Allt för min syster.. fyfan vilken sorglig film.. Jag grinade exakt hela filmen.. Men den var jätte bra! Sen åt vi en massa gotta och myste!!


Idag sov vi ut länge :) Sen gick vi upp och la oss i soffan och kikade på ännu en film medans vi åt frukost :D Gjorde oss sedan klara och for ut till birsta, vi har letat en lampa hela dagen.. Men inte hittat nån :( Vad jobbigt det är när man bestämmer sig för hur en grej ska se ut och sen kan man inte ändra sig heller.. aja, vi får leta vidare en annan dag.. Det slutade iaf med att vi for ut till birsta från stan tre gånger.. :p Vi handlade på Ica Maxi ute i birsta sen köpte Anton ett katträd till missarna :D ÅÅH, det är så jävla fint!! Så nu har han pysslat med att sätta ihop katträdet och jag har dammsugit, bytt gardiner och fixat.. Gud vad jag trivs nu, det är städat och fint!! Vi bar även ner båda våra fotöljer ner till förrådet så är det nån som behöver två fotöljer så får ni gärna köpa våra :) Nu ska vi fixa maten, jag är så hungig!!

  

  

  

och såhär fint blev det :D
  

Av matilda westlin - 27 april 2010 19:16

          

    

Ovido - Quiz & Flashcards