Alla inlägg den 11 april 2010

Av matilda westlin - 11 april 2010 19:36

Hellu.. Idag mår jag så dåligt, Anton med! for ut till Tua igår och partajade sen åkte jag med Alexandra in till stan och då gick jag bort till Sörgren där Anton va :) vi blev inte där länge.. skulle ner på krogen men vi gick hem istället.. blev en tidigt kväll men fyfan vad jag mår dåligt idag.. det har varit världens finaste väder men vi har inte kunnat röra oss, legat i soffan, ätit och bara grisat.. Nu har vi precis ätit middag, Anton lagade en jätte god kyckliggryta med ris :) Nu for han iväg för att hämta firmabilen och ska passa på att handla vindruvor till mig, jag är så himla sugen på det!! Ikväll åker baby iväg och jobbar i Uppsala igen, blir till torsdag som vanligt. Jag ska också jobba imorgon, 13-20!

Ovido - Quiz & Flashcards