Alla inlägg den 25 april 2010

Av matilda westlin - 25 april 2010 15:07

Kvällen igår blev såå bra! Det började med att mamma skjutsade ut Linda och mig hem till Carro ute i Söråker.. Där hemma var hon och en till tjej som också hette Carro, världens gulligaste! Tjejerna hade fixat tacos som vi åt påengång när vi kom dit, det var så jäkla gott!! Vi åt och åt.. Sen blev det vin och drinkar.. Carro vettu, drinkblandarn ;) Vid nio så fick vi skjuts in till stan av en kompis till båda Carrorna ;) Vi for till haga där vi träffade Lindas arbetskamrater sen vidare till en förfest åvanför Waynes och där blev vi tills vi skulle på krogen.. Först gick vi på Svenssons sen vidare till Stads där det var hur roligt som helst :D Galen kväll.. haha!! Anton kom och hämtade mig och Linda vid halv tre, då for vi ut till Viforsen och släppte av Linda sen vidare till Max och så hem och åt..


Idag mår jag mindre bra.. Jag har varit helt död hela dagen.. Jag är så bakis!! Jag har legat på bänken på balkongen och mer eller mindre sovit.. Brun har man blivit också, shitt vad solen tar.. Jag fick bikinimärken på bara en halvtimme :o Sen har jag inte gjort nånting mer idag.. Ätit och legat i soffan typ.. Men nu måste jag ta tag i lite här hemma.. Ska iväg till stugan och grilla ikväll.. Jag och baby, det blir mysigt det! pusspåer 

Ovido - Quiz & Flashcards