Alla inlägg den 14 april 2010

Av matilda westlin - 14 april 2010 21:58

  

Av matilda westlin - 14 april 2010 21:42

Nu är jag hemma efter mina fyra timmar på JC.. Farmor & farfar hämtade mig efter jobbet så jag följde med dom hem och åt middag :) Men nu är jag hemma! Har precis pratat med Anton, han kommer hem imorgon.. Ska bli så skönt att få hem honom över helgen :) dock så jobbar jag varje dag men inte så långa pass.. Imorgon är jag iallafall ledig :D SKÖÖÖNT!!


Bild på klänningen och leggingsen jag köpte i lördags :)

Av matilda westlin - 14 april 2010 14:30

Underbara dag!! jag var ner till stan och solade på två bleka sen tog jag en prommis upp till södermalm där jag mötte Maja :) vi tog ett varv runt sidsjön, det var fullt med snö och slask där så det var sjukt jobbigt att gå.. sen gick vi till ica och köpte oss varsin macka, dyrjävla macka dessutom.. haha varje macka kostade 100kr.. huh? sen fick jag öka när jag skulle hem, klockan blev så mycket.. jag kom precis hem så nu ska jag duscha, göra mig klar och fara och jobba. hörs ikväll :)

Ovido - Quiz & Flashcards