Direktlänk till inlägg 25 november 2007

helgen

Av matilda westlin - 25 november 2007 16:11

fredagen tillbringade jag tillsammans med marcus, vi gjorde inget speciellt, for och handlade godis sen såg vi på idol och myste! sov tillsammans.

på lördagen jobbade jag fram till tre, efter det for jag och mamma och handlade sakerna jag skulle ha med till kvällen, dvs alla grönsaker, haha :) gjorde mig klar sen gick jag upp till linda :) lovisa var redan där, så när jag kom började vi med maten :) sen satt vi och åt & pratade i säkert tre timmar, var så himla mysigt, malin kom ungefär vid åtta då tog vi fram all chips och godis och såg på två filmer jag hade bränt ner :) så det blev en riktig mysig tjejkväll, tack för kvällen tjejer, love u!

och idag har jag varit ute i birsta, köpte ett par nya träningsskor, haha behövdes verkligen ;p köpte skorna av en as flummigkille, jag skulle ha storlek 38 men han hämtade hela tiden fel varje gång jag skulle testa en ny sko, haha! men tillslut blev det rätt :) var hur mycket folk som helst på ikea, shitt det är as stort där nu :o vi blev inte där så himla länge, man kunde knappt röra sig för att det var så mycket folk ;o men ikväll blir jag bara hemma, jag är jätte trött! mami och jag har beställt kinamat nu, sen ikväll är det van veeteren eller vad den heter!


20:21

jag har inte gjort speciellt mycket sen förut jag skrev, jag sitter bara här och funderar en massa, jävligt meningslöst för jag kommer ändå inte fram till något! skulle kika på american ganster förut men då ringde linda så jag pratade med henne ett bra tag istället, mycket trevligare! haha gud vad kul vi hade igår när jag tänker efter, fan vad vi sjung allehopa, vi hade typ allsång till en så sjukt dålig film haha! och gud vad vi skrattade åt allt :) sweet! det måste vi verkligen göra om! jaa, nu kom maja hem också så vi ska planera julklappar som vi ska köpa tillsammans så det inte blir så mycket ;p haha gäller att vara smart! och snart börjar filmen jag ska kika på :) pusss

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av matilda westlin - 21 augusti 2010 07:50

Hej på er!! Igår på jobbet så hade Nina färgat håret mörkt, sådär jätte fin chokladbrun färg.. Och jag blev såklert svinsugen på att fixa om mitt hår jag med.. Sprang bort till h&m på lunchen och köpte två hårfärger.. For hem till pappa efter jobbet ...

Av matilda westlin - 19 augusti 2010 14:02

Pappa kom hit vid ett, då skulle han lära mig ännu en maträtt.. Haha, han förklarade allt i minsta detalj och vi lagade ihop en god lunch! Sen satt vi lite med teorin, han försöker få mig att ta tag i körkortet.. Jag hatar det där jävla kortet, orkar...

Av matilda westlin - 19 augusti 2010 10:58

Idag känner jag mig hängig och deppig.. Eller inte deppig, mer trött! Även fast att jag fått sova tills nu.. Jag har en massa måsten på stan idag, orkar inte gå ner.. Pappa ska komma hit och försöka få mig intresserad av körkortet.. Sen ska jag iv...

Av matilda westlin - 18 augusti 2010 22:12

Hej. Jag gör ett nytt försök med bloggandet.. Idag har jag varit hemma hos mamma. Jag sov där inatt, tog en prommis upp till södermalm vid halvåtta, då mötte jag Maja vid Ica Bergsgatan.. Vi köpte chips, glass och Cola.. Cola, som Maja är sjukt be...

Av matilda westlin - 6 juli 2010 21:18

Ska jag börja blogga igen?? Alla tjatar.. Jag vet inte.. Gör ett inlägg nu iaf.. Jag sitter och väntar på att Anton ska komma och hämta mig.. Vi ska åka ut till hans stuga och sova där i natt :) Sen imorgon så hoppas jag på strålande väder för då är ...

Ovido - Quiz & Flashcards