Direktlänk till inlägg 10 februari 2008

helgen

Av matilda westlin - 10 februari 2008 22:57

nu är det söndag och helgen är slut, blä det går så fort! jag hoppas den här veckan kommer att gå fort den med, känner mig inte alls peppad till att gå i skolan och ha prov som vi har på onsdag :/ men vi är ledig på fredag så det känns hur bra som helst :) aja, ska berätta om helgen; ifredags så hoppade jag över skolan och det ångrar jag absolut inte, gud vilken skön dag jag hade, tog det bara lungt och vilade! senare tog jag bussen upp till pappa och åt middag där tsm med han, agneta och hampus! stannade där ett tag efter maten också, funderade på att gå på bio, då tipsade hampus om "i am legend" så den fick det bli. marcus och jag tog bussen ner ifrån honom vid halv nio ungefär, träffade lite kompisar till han där och alla sa att filmen vi skulle se var sådär, inte alls nån kanonfilm, haha lite smått less vi blev. men sket i det och såg den ändå och jag tyckte den var skit bra! var typ bara vi där i en hur stor sal som helst, satt längst upp i mitten och hade det hur mysigt som helst! åh en riktig kanon kväll! efter att filmen var slut så tog vi en prommis hem och så blev det natti. På lördagen så jobbade jag på cleo, kändes som att jag inte varit där på jätte länge och så var det ju också, har inte jobbat på flera månader.. men det var kul, ganska mycket folk och mysigt som vanligt att gå ut och äta lunch :) efter jobbet kom marcus till mig, han hade varit med björn på stan, gått på systemet och sånt, så jag och marcus gick på stan en stund efter att jag slutat, skulle köpa ett par skit snygga strumpbyxor till mig men dom var tyvärr slut! så vi tog bussen hem istället. jag var helt död när jag kom hem så jag la mig och vilade, vaknade utav att marcus hade lagat en jätte fin middag :) åh det var riktigt gott också! efter att vi käkat så kom figge till oss, var verkligen längesen jag träffade honom nu, han har flyttat till norge och fått jobb så han lär man inte se mycket av framöver :o figge har pratat länge om att jag ska få hans minneskort till min telefon men det har aldrig blivit av men igår så hade han med sig det och jag fick det, aah vad glad jag blev :) sött utav honom! så nu har jag ett minneskort i min tretelefon.. and ilove it! aja vi satt och surrade ett tag, drack nån cider och så, sen ringde ullis mig och ville att vi skulle komma till henne, johan och anton så figge fick vara chaufför och skjutsa oss till dom, dom var i nån lokalfest i skönsmon, så där blev vi ett tag, sen skulle alla dra så vi for hem till ullis och johan och fortsatte att festa där. blev inte så jätte sent faktiskt, kvällen slutade iaf med att vi for på max och käkade sen hem till marcus! och idag har vi städat hemma hos marcus, tvättat, varit och handlat, lagat mat och massa sånt ;p sen tog vi en prommis upp till hampus och hämtade pappas mediagate eller vad den heter ;p en liten dosa där man lägger in filmer så hampus hade laddat in supersugen så den har vi har sett på ikväll :) men nu är jag hemma, ska packa upp alla mina saker nu sen måste jag gå och lägga mig så jag orkar upp imorgon. pussspåer

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av matilda westlin - 21 augusti 2010 07:50

Hej på er!! Igår på jobbet så hade Nina färgat håret mörkt, sådär jätte fin chokladbrun färg.. Och jag blev såklert svinsugen på att fixa om mitt hår jag med.. Sprang bort till h&m på lunchen och köpte två hårfärger.. For hem till pappa efter jobbet ...

Av matilda westlin - 19 augusti 2010 14:02

Pappa kom hit vid ett, då skulle han lära mig ännu en maträtt.. Haha, han förklarade allt i minsta detalj och vi lagade ihop en god lunch! Sen satt vi lite med teorin, han försöker få mig att ta tag i körkortet.. Jag hatar det där jävla kortet, orkar...

Av matilda westlin - 19 augusti 2010 10:58

Idag känner jag mig hängig och deppig.. Eller inte deppig, mer trött! Även fast att jag fått sova tills nu.. Jag har en massa måsten på stan idag, orkar inte gå ner.. Pappa ska komma hit och försöka få mig intresserad av körkortet.. Sen ska jag iv...

Av matilda westlin - 18 augusti 2010 22:12

Hej. Jag gör ett nytt försök med bloggandet.. Idag har jag varit hemma hos mamma. Jag sov där inatt, tog en prommis upp till södermalm vid halvåtta, då mötte jag Maja vid Ica Bergsgatan.. Vi köpte chips, glass och Cola.. Cola, som Maja är sjukt be...

Av matilda westlin - 6 juli 2010 21:18

Ska jag börja blogga igen?? Alla tjatar.. Jag vet inte.. Gör ett inlägg nu iaf.. Jag sitter och väntar på att Anton ska komma och hämta mig.. Vi ska åka ut till hans stuga och sova där i natt :) Sen imorgon så hoppas jag på strålande väder för då är ...

Ovido - Quiz & Flashcards