Direktlänk till inlägg 10 september 2008

onsdag

Av matilda westlin - 10 september 2008 23:01

idag är det onsdag och vi började halv elva, så otroligt skönt. tog en lång sovmorgon sen gick jag och linda till hedbergskas aula för att knäppa klassfoto.. när vi kommer dit så är vi fyra pers där, fattar ni? FYRA PERS :s inge mobbat eller. knäppte ett kort sen kom två till så vi fick knäppa om men kortet blev helt stört, för det första så är vi säkert 20 st i klassen, sex var med :o SNYGGT! njaee. för det andra så blev jag förjävlig, vet inte riktigt vilket kort han valde men antingen blundade jag eller så as garvar jag plus att jag valde helt fel kläder, hade en stor svart tshirt på mig så jag ser riktigt tjock ut.. haha usch! ni kan ju börja anteckna nu, haha!!

aja efter det gick vi till skolan och åt mat, hade lektioner som vanligt och vid tre slutade vi. då gick jag hem och åt mat sen kom pappa o hämtade mig så for vi ut till birsta, jag körde :) for och köpte ett duntäckte, kuddar och ett bord + stolar =) sen for vi på max och käkade och då händer en så fruktansvärt hemsk grej .. :(

två killar sitter i en bil vid driven, när dom ska beställa så börjar ena killen typ dampa runt i bilen, jag såg allt men alla trodde han drygade så ingen tänkte mer på det. efter en stund sen man hur killen som sitter bredvid står och rycker i killen, försöker få liv i honom och ropar på hjälp.. alla springer ut, drar bort bilen från driver för att kunna få ut honom från bilen. när bilen dragits bort så sticker den andra killen, ingen tänkte speciellt mycket på det eftersom den andra som körde sitter helt medvetslös i bilen, pappa & en kille lyckas få ut honom från bilen och ambulsen kommer tillslut.. killen hade ingen puls och var helt blå i ansiktet, dom tog han och körde iväg en bit med ambulansen.

Mer vet jag inte, fyfan :/ jag ville bara därifrån så vi for snabbt iväg .. hur kan allting hända så snabbt? och varför? =( jag fattar inte. jävla äckelvärld! Det här handlade säket nånting om nå droger det med, för ingen fattar varför hans kompis som satt bredvid drog :s helt stört.. men jag håller tummarna och hoppas att du kommer överleva! killen var bara i tjugo års åldern :/



efter allting så for vi vidare och hämtade hampus, jag pallade inte att köra nå mer så hampus körde. skjutsade hem mig och nu ikväll så har jag bara suttit och kikat på tv med mamma! såg idol som var helt sjukt, shitt vilken grym tjej som var med, hon som var sexton år :o tänk att kunna sjunga sådär :o aja, nu ska jag lägga mig och se mitt favvoprogram innan jag somnar. puss

figge, jag saknar dig så fruktansvärt mycket!

 
 
Ingen bild

.

30 september 2008 21:43

Han hade inga problem med droger, han hade en sjukdom som heter epilepsi och han hade inga medicinder med sig. Det var därför han dog..

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av matilda westlin - 21 augusti 2010 07:50

Hej på er!! Igår på jobbet så hade Nina färgat håret mörkt, sådär jätte fin chokladbrun färg.. Och jag blev såklert svinsugen på att fixa om mitt hår jag med.. Sprang bort till h&m på lunchen och köpte två hårfärger.. For hem till pappa efter jobbet ...

Av matilda westlin - 19 augusti 2010 14:02

Pappa kom hit vid ett, då skulle han lära mig ännu en maträtt.. Haha, han förklarade allt i minsta detalj och vi lagade ihop en god lunch! Sen satt vi lite med teorin, han försöker få mig att ta tag i körkortet.. Jag hatar det där jävla kortet, orkar...

Av matilda westlin - 19 augusti 2010 10:58

Idag känner jag mig hängig och deppig.. Eller inte deppig, mer trött! Även fast att jag fått sova tills nu.. Jag har en massa måsten på stan idag, orkar inte gå ner.. Pappa ska komma hit och försöka få mig intresserad av körkortet.. Sen ska jag iv...

Av matilda westlin - 18 augusti 2010 22:12

Hej. Jag gör ett nytt försök med bloggandet.. Idag har jag varit hemma hos mamma. Jag sov där inatt, tog en prommis upp till södermalm vid halvåtta, då mötte jag Maja vid Ica Bergsgatan.. Vi köpte chips, glass och Cola.. Cola, som Maja är sjukt be...

Av matilda westlin - 6 juli 2010 21:18

Ska jag börja blogga igen?? Alla tjatar.. Jag vet inte.. Gör ett inlägg nu iaf.. Jag sitter och väntar på att Anton ska komma och hämta mig.. Vi ska åka ut till hans stuga och sova där i natt :) Sen imorgon så hoppas jag på strålande väder för då är ...

Ovido - Quiz & Flashcards