Direktlänk till inlägg 18 september 2008

torsdag

Av matilda westlin - 18 september 2008 20:19

Idag har jag varit jätte trött och haft ont i magen hela dan.. usch, jag vet inte varför heller.. men första lektionen så hade vi grupparbete och det är så skönt, man gör lite som man vill bara man hinner klart med allt, skönt att slippa sitta och lyssna på nån som pratar i två timmar om nått helt ointressant, vilket jag tycker det mesta i skolan är just nu. sen hade vi lunch, historia och så personlig försäljning men den skippade jag malin och linda. istället gick vi till barista och satt oss där med varsin latte :) skitmysigt. vid tre började servering till vardag&fest lektionen så vi gick till altinska och idag har vi tränat mera på att bära tallrikar sen hur man dukar osv :) fick skjuts av jocke hem när vi slutade vid sextiden. då kom mamma hem till mig med bullar, veckorevyn och en påse med godis så vi satt och fikade och pratade, väldigt mysigt. Du borde komma oftare :) pappa kom också upp och lånade duschen av mig eftersom dom inte har nått badrum just nu.. sen gick både mamma & pappa så nu är jag hemma själv. Har legat och proppat i mig en massa godis, kikat på tv & myst med min älskade misse :) måste ta tag i pluggandet nu, vi har religionsprov imorgon, i judendom, jippi. usch det kommer gå bajs. men jag ska sitta i en timme nu och sen får det gå som det går imorgon.

Vid tio ikväll så ska jag gå ner till stan med linda, robin, danne, kg och nån till och ta en öl nånstans :) robin ska åka iväg imorgon till turkiet så vi ska träffas alla en stund ikväll, ska bli riktigt trevligt =D nä, nu måste jag börja med pluggandet! bye

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av matilda westlin - 21 augusti 2010 07:50

Hej på er!! Igår på jobbet så hade Nina färgat håret mörkt, sådär jätte fin chokladbrun färg.. Och jag blev såklert svinsugen på att fixa om mitt hår jag med.. Sprang bort till h&m på lunchen och köpte två hårfärger.. For hem till pappa efter jobbet ...

Av matilda westlin - 19 augusti 2010 14:02

Pappa kom hit vid ett, då skulle han lära mig ännu en maträtt.. Haha, han förklarade allt i minsta detalj och vi lagade ihop en god lunch! Sen satt vi lite med teorin, han försöker få mig att ta tag i körkortet.. Jag hatar det där jävla kortet, orkar...

Av matilda westlin - 19 augusti 2010 10:58

Idag känner jag mig hängig och deppig.. Eller inte deppig, mer trött! Även fast att jag fått sova tills nu.. Jag har en massa måsten på stan idag, orkar inte gå ner.. Pappa ska komma hit och försöka få mig intresserad av körkortet.. Sen ska jag iv...

Av matilda westlin - 18 augusti 2010 22:12

Hej. Jag gör ett nytt försök med bloggandet.. Idag har jag varit hemma hos mamma. Jag sov där inatt, tog en prommis upp till södermalm vid halvåtta, då mötte jag Maja vid Ica Bergsgatan.. Vi köpte chips, glass och Cola.. Cola, som Maja är sjukt be...

Av matilda westlin - 6 juli 2010 21:18

Ska jag börja blogga igen?? Alla tjatar.. Jag vet inte.. Gör ett inlägg nu iaf.. Jag sitter och väntar på att Anton ska komma och hämta mig.. Vi ska åka ut till hans stuga och sova där i natt :) Sen imorgon så hoppas jag på strålande väder för då är ...

Ovido - Quiz & Flashcards