Direktlänk till inlägg 27 september 2008

fest, fredag lördag

Av matilda westlin - 27 september 2008 13:28

fredag; gick i skolan bara till lunch sen blev det en fika på barista tsm med linda och malin :) vi satt länge och myste. sen gick jag hem, tog en dusch och sminkade om mig, efter det gick jag ner till stan och hämtade mitt vin sen blev jag tvungen att gå upp till mamma på södermalm för att hämta ett linne och ett par klackisar, sen var jag äntligen klar så då gick jag till lisa :) där var redan linda, lisa och sanna =) dom hade gjort klar all tacos så vi åt på ängång när jag kom dit, öppnade vinet och så börjades det ;) älskar förfester, vi hade jätte mysigt, gick ner på ica och köpte godis också :) sen kom lite mer folk dit, johan & niklas kom.. simon, rasmus, andreas, martin och jesper också. Vi blev kvar hos lisa till halv tolv ungefär, då gick vi ner till stan, jag och linda gick till bk där det var helt dött :s gick in och satt oss och så bestämde linda sig för att åka hem men då ringde alecks & ågren och skulle in så jag stannade kvar och var med dom :) det blev mer och mer folk ju mer klockan blev men sen ville ågren in på olearys så han fixade in mig där så satt vi där tsm med emil och sanna resten av kvällen, skit kul hade jag :) vid tre blev det hemgång.


lördag; vaknade runt tolvtiden, hoppar in i duschen och gör mig klar snabbt sen kommer mamma och hämtar mig, maja och fredrik var också med :) åker ut till mormor som var i stugan där vi åt middag och fikade, skit mysigt! sen fick jag skjuts hem och då gick jag ner till farmor&farfar och fikade ;) haha sällan mat och fika :o vid sex gick jag hem till mig och satt mig och kollade runt vad alla skulle göra ikväll, hade först planerat att gå ut med linda men då var inte hon så peppad längre, pratade även med lisa och hon o tjejerna skulle till emil :) men jag började med att gå över till hampus där det var riktigt mycket folk :) as kul att träffa mats & tomas som jag inte träffat på ett bra tag, sen var emma, annica, gg, anton, filippa och danne där, såklart hampus också :) vi satt där och drack o spelade musik, det blev en helt sjuk förfest :D lyssnade på en störd låt som gg hela tiden härmade och tomas höll verkligen på att dö av skratt, ni skulle ha sett.. haha, alla var helt sjuka. och mats var så jävla full :p haha men jag hade as kul =D


Vid elva så gick vi ner till bk, sa hejdå till hampus tjej och hennes kompis så gick jag med hampus och grabbarna till bk :) var jätte mycket folk där :D hade hur kul som helst, blev bjuden på dricka typ hela tiden, as söta :) vi var där ända tills dom stängde, då gick vi vidare till kebabcity där det var helt sjukt med folk, smockat överallt och samma där, man träffade typ alla :p jag & hampus satt oss vid ett bord och så gick dom andra och köpte mat :) satt där tills vi var klar då gick jag och hampus till en taxi och åkte hem, stod ute och surrade ett litet tag sen gick jag in till mig och sov :) kom hem vid fem :o haha as sent, men min kväll var så jävla rolig. en utav dom roligaste på länge faktiskt ;) synd att jag inte hade med kameran. tack alla som var med =D (bilden är från i somras)

 
 
jessi

jessi

2 oktober 2008 14:08

Nästa gång jag kommer hem så hittar vi på nått.. festar eller så! :)

http://jessicaforsberg.blogg.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av matilda westlin - 21 augusti 2010 07:50

Hej på er!! Igår på jobbet så hade Nina färgat håret mörkt, sådär jätte fin chokladbrun färg.. Och jag blev såklert svinsugen på att fixa om mitt hår jag med.. Sprang bort till h&m på lunchen och köpte två hårfärger.. For hem till pappa efter jobbet ...

Av matilda westlin - 19 augusti 2010 14:02

Pappa kom hit vid ett, då skulle han lära mig ännu en maträtt.. Haha, han förklarade allt i minsta detalj och vi lagade ihop en god lunch! Sen satt vi lite med teorin, han försöker få mig att ta tag i körkortet.. Jag hatar det där jävla kortet, orkar...

Av matilda westlin - 19 augusti 2010 10:58

Idag känner jag mig hängig och deppig.. Eller inte deppig, mer trött! Även fast att jag fått sova tills nu.. Jag har en massa måsten på stan idag, orkar inte gå ner.. Pappa ska komma hit och försöka få mig intresserad av körkortet.. Sen ska jag iv...

Av matilda westlin - 18 augusti 2010 22:12

Hej. Jag gör ett nytt försök med bloggandet.. Idag har jag varit hemma hos mamma. Jag sov där inatt, tog en prommis upp till södermalm vid halvåtta, då mötte jag Maja vid Ica Bergsgatan.. Vi köpte chips, glass och Cola.. Cola, som Maja är sjukt be...

Av matilda westlin - 6 juli 2010 21:18

Ska jag börja blogga igen?? Alla tjatar.. Jag vet inte.. Gör ett inlägg nu iaf.. Jag sitter och väntar på att Anton ska komma och hämta mig.. Vi ska åka ut till hans stuga och sova där i natt :) Sen imorgon så hoppas jag på strålande väder för då är ...

Ovido - Quiz & Flashcards