Alla inlägg den 2 december 2008

Av matilda westlin - 2 december 2008 11:37

Imorse blev det kaos! För det första så somnade jag jätte sent igår sen vaknade jag vid två av att jag var jätte hungrig så jag gick upp och åt fil & musli, haha! Sen tillslut lyckades jag somna. Men imorse vaknar jag av att det plingor på dörren och min plinga är så jävla högljudd, inget vidare att vakna till :o Men jag sprang upp och öppna och då står farmor&farfar där, haha jag fattade ingenting men sen kom jag på att dom skulle göra en koll på alla dörrar i min förening och f&f trodde att jag skulle till skolan tidigt så dom tänkte vara där och passa lilla milla, haha sötingar! Men jag började inte förrns tio så jag gjorde mig snabbt iordning medans dörrgubbarna var där sen skjutsade farfar ner mig till skolan :) Hade prov första lektionen, det gick sådär.. Jag kunde fem frågor sen chansade jag på resten så jag hoppas det blir ett godkänt. Nu har vi precis ätit lunch, idag är det typ ända dagen då vi inte går in till stan på lunchen ;p haha, det gör vi alltid annars.. Jag fattar inte men det är alltid nån av oss som måste handla nått :o

Nu har vi bara svenska och projektarbete kvar sen ska jag och linda gå in till stan, jag har en grej jag måste köpa sen ska vi gå och träna :) Skönt att göra det direkt efter skolan så har man kvällen fri :) Och inget plugg är det heller, woho. Jag ska nog iväg och sola också, skönt att få lite färg :) menmen, nu ska jag gå. pusspuss

Ovido - Quiz & Flashcards