Alla inlägg den 22 december 2008

Av matilda westlin - 22 december 2008 22:25

Nu har jag äntligen lyckats få tag i en laddare :) Så nu kan jag använda min älskade telefon igen. Man blir så otroligt handikappad av att inte inte ha en mobil, iaf jag.. Usch jag hatar att vara utan. Så hela dagen har jag surat över det. Har inte heller lyckats ringa hon som förmodligen har min laddare, inte haft tid, det har varit så otroligt mycket folk på Cleo hela dagen. Men för att pigga upp mig själv eftersom laddarhelvetet var borta, telefonen var stendöd och jag själv jätte less så shoppade jag en nyckelring som jag velat ha jätte länge. Den är skit fin! Den är från smyckesmärket Pilgrim, kostar 599kr :o Men jag fick den billigare och eftersom jag kände mig så deppig så var den mer eller mindre ett måste för mig idag, höhö. Så nu är jag nöjd och glad över min nya stora nyckelring som föreställer en blomma, den är gul & jätte söt :) Det kan man verkligen kalla tröstshopping ;p hehe. Annars idag så har dagen rullat på som bara den. Jag har varit seg men det har varit folk hela tiden så man hinner inte riktigt känna av att man är trött men tröttheten kommer istället nu ikväll så jag ska lägga mig i tid så att jag är pigg imorgon. Jobbar med Lotta och mormor :) Ska bli kul, är så himla mycket folk nu och eftersom det är dan innan jul så kommer det säkert vara helt sjukt imorgon! Men det är kul :D aja nu ska jag ta ett bad, ta det lungt och slå in lite julklappar. pusspuss

Av matilda westlin - 22 december 2008 09:33

Idag är jag bakis, trött och ska jobba enda till klockan sju, ojoj hur fan ska jag orka? Men det är bara att bita ihop, jag får skylla mig själv som var ut igår och att jag kom hem tre inatt. Men jag hade riktigt kul så baksmällan jag har idag är värd kvällen igår. Det som är irriterande är att jag blev av med min laddare till telefonen och jag vet både när den försvann och vem som tog den så jag ska försöka få tag på tjejen idag :o Så nu har jag ingen mobil tills jag får en laddare, jävligt irriterande!


Igår efter jobbet så gick jag hem till farmor & farfar och åt middag :) Super mysigt, jag har saknat er! När jag ätit klart så ringde Ted och ville att jag skulle komma och göra han och Andreas sällskap på bishop så jag bad farfar skjutsa ner mig och for dit :) Tänkte bara dra dit och säga hej och inte dricka nånting men jo tjena så blev det inte.. Teds kompis Johanna kom dit, en supergullig tjej så vi surrade på och det blev en öl, en till och så slutade det med att jag blev lite dragen ändå ;) Vi drog hem till Andreas en sväng innan vi skulle vidare, gud vilken mysig lägenhet han hade :o Shitt, där vill jag bo, höhö. Drack varsin grogg sen gick vi vidare till Olearys men där var det lite folk så det blev Skeppsbrokällaren istället och där var det skit mycket folk! Herregud, vilket galet ställe, haha! Det var mest restaurang/barfolk ute och det var jätte mycket folk jag kände där så det var så himla kul=D Hela skeppsbro var fullproppad med folk, helt galet ;) Det som var lite tråkigt var att Alex tåg blev försenat så han kom aldrig hem igår som det var tänkt :/ och att Johanna drog hem ganska tidigt var också tråkigt men vi får ta och ses nått mer en annan gång tycker jag :) Tack alla inblandade för en super lyckad kväll =D Jag hade skit kul! Längesen jag hade en lyckad utgång men igår blev den verkligen bra :) Fler såna kvällar tack!

Av matilda westlin - 22 december 2008 07:59

Ovido - Quiz & Flashcards